گوناگون

وزارت ارشاد از خطوط قرمز عدول نخواهد کرد

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان چهارمحال و بختیاری،”حسین نوش آبادی” معاون حقوقی ، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد اظهار داشت: این وزارتخانه با اعتقاد کامل به این راه،در مسیرحفظ ارزش ها و اعتلای فرهنگ اسلامی پر رونق تر و گسترده تر عمل خواهد نمود.
 
نوش آبادی بیان داشت: باید فرهنگ مقاومتی را در برابر فشار دولت های غرب و تهاجم فرهنگی که به سمت کم کردن ارزش ها و باورها پیش می رود،تجربه کنیم.
 
حسین نوش آبادی اذعان داشت: باید به موازات اقتصاد مقاومتی ،فرهنگ مقاومتی را دنبال نماییم تا به رشد و کمال فضایل اخلاقی برسیم.
 
وی تصریح کرد: مهمترین عنصر در این مهم توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و بر این اساس باید فرهنگ خود را با استفاده از ابزار هنر به خوبی ترویج دهیم.
 
معاون وزیر ادامه داد: کشور ما از سالیان گذشته برای مردم دنیا به عنوان پایه گذار مکاتب و سبک ها در عرصه ی علمی و فرهنگی شناخته شده بود و ما باید این باور را عمیقا پرورش دهیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد که ” برای تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد در جریان سفر خود از پروژه ی فرهنگسرای شهرکرد نیز بازدید نمود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا