گوناگون

وزارت اطلاعات قدرتمندترین سیستم امنیتی و اطلاعاتی منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله خدایی سوری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توفیقات مستمر وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف طی سه دهه گذشته اظهار داشت: سی امین سالگرد تاسیس این وزارتخانه فرصتی برای بازخوانی و مرور افتخارآفرینی های سربازان گمنام امام زمان(عج) در صحنه های مختلف است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون فعالیتهای وزارت اطلاعات بیان داشت: به واقع امروز وزارت اطلاعات ایران اسلامی قدرتمند ترین سیستم اطلاعاتی و امنیتی را در منطقه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با توجه به توانمندی های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان جرات هیچ گونه تهدیدی در این حوزه را ندارند یادآور شد: عملیات های موفقیت آمیز وزارت اطلاعات نشان دهنده اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در ابعاد مختلف است.

خدایی سوری با بیان اینکه تاکنون چندین بار رهبر معظم انقلاب از وزارت اطلاعات بازدید و توصیه ها و رهنمودهای اخلاقی، امنیتی و راهبردی را مطرح کرده اند، یادآور شد: در سایه تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب امروز ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیت و آرامش قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف باید خود را به تجهیزات، امکانات و توانمندی های روز مجهز کنیم عنوان کرد: یکی از این عرصه ها نیز حوزه امنیتی و اطلاعاتی است که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون تلاشها و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا