گوناگون

تعامل اداره استاندارد قزوین با واحدهای صنعتی استان بسیار مطلوب و منطقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران واحدهای نمونه تولیدی و صنعتی استان به همراه سید محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان و علیرضا کشاورز رئیس اتاق بازرگانی قزوین عصر پنجشنبه با مرتضی روزبه استاندار قزوین در نشستی نحوه انتخاب واحدهای نمونه در همایش استاندارد را بررسی کردند.

علیرضا کشاورز در این جلسه گفت: خوشبختانه تعامل مدیریت و همکاران اداره استاندارد استان در یکی دوسال گذشته با واحدهای صنعتی و تولیدی بسیار منطقی و صمیمانه بوده و توانسته رابطه ای مطلوب ایجاد کند که تداوم آن به بهبود شرایط تولید کمک موثری می کند.

IMG14092041

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تصریح کرد: از صنعتگران انتظار داریم از این فرصت ارزشمند برای بهبود کیفیت کالاهای خود استفاده کرده و به توسعه کمی و کیفی محصولات خود بیندیشند و از تسهیلات ایجاد شده بخوبی برخوردار شوند.

کشاورز قاسمی بیان کرد: تعامل بخش خصوصی با دولت هم بسیار مناسب است و این بستر موجب شده بتوانیم از بدنه صنعتگران برای حل مشکلات تولید استفاده کنیم و کارها منطقی تر جلو برود.

برون سپاری در استاندارد بسیار خوب اجرا شده است

وی افزود: هر جا که دولت تصدی گری خود را کاهش داده و نظارت کرده کارها بهتر پیش رفته و اداره استاندارد قزوین از مجموعه های موفق دولتی است که با برون سپاری بسیاری از فعالیت های خود که در اداره متمرکز بود و نیز آموزش های تخصصی گام ارزشمندی در مسیر سرعت بخشی به کارها برداشته و بخش خصوصی نیز توانسته مشارکت بیشتری در این حوزه داشته باشد که تولیدکنندگان را راضی کرده است.

این فعال اقتصادی اظهارداشت: خوشبختانه استاندار نیز وقت زیادی را به صنعت اختصاص می دهد و بازدید مستمر از کارخانه ها، تشکیل جلسات موثر با فعالان تولید و صنعتگران بیانگر گرایش عالیترین مقام اجرایی استان برای بهبود بخشیدن به فضای کسب و کار است.

وی ضمن تقدیر از برگزاری همایش تجلیل از واحدهای نمونه استان تصریح کرد: این کار پسندیده می تواند در معرفی واحدهایی که استاندارد کالا و کیفیت محصول را جدی گرفته اند بسیار موثر باشد و مردم نیز گرایش بیشتری به مصرف کالاهای تولیدی این واحدها از خود نشان دهند که گامی به جلو تلقی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا