گوناگون

وزارت بهداشت مشکل ساختمان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را مرتفع کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر یکشنبه در دیدار با وزیر بهداشت اظهار کرد: ما به دنبال توسعه واقعی هستیم و در حوزه دانشگاه ها نیز اعتقاد ما بر این است که دانشگاه ها در حوزه کیفی ارتقاء یابند.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت ازجمله طرح هایی است که می تواند چهره این دولت را در اولین نمود خودش به بروز و ظهور برساند و هم دولت و هم وزارت بهداشت نباید در ادامه این طرح کوتاه بیاید و با تمام توان باید آن را ادامه دهید.

امام جمعه شهرستان گرگان در ادامه  بیان کرد: مجریان این طرح که شامل پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستانی هستند باید در این طرح دلگرم باشند چون مجریان اصلی این طرح این افراد هستند و اگر از صمیم قلب و جان خود آن را اجرا کنند مردم نیز حق شناس هستند و قدر این خدمت را می دانند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با بیان این که استان گلستان قطب سرطان های فوقانی دستگاه گوارش در دنیا است، گفت: گروهی از پزشکان متخخص گرگانی قصد دارند که در گرگان مرکزی را برای معالجه بیماران سرطانی تاسیس کنند که در صورت نهایی شدن این برنامه از شما تقاضا داریم از مساعدت به آن ها دریغ نکنید.

وزیر بهداشت و آموزش پزشکی بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همراه با استاندار از بخش های مختلف بیمارستان پنج آذر بازدید کرد و ضمن عیادت از  بیماران بستری در خصوص چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان نظر سنجی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا