گوناگون

وزيركار: تمام هم و غمد دولت ايجاد اشتغال است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در هماهنگی و هم افزایی کامل دستگاه های اجرایی به دنبال رفع مشکلات است.

به گزارش ایسنا علی ربیعی در افتتاحیه باتری شماره یک کک‌سازی ذوب آهن با اشاره به حضور خود، وزیر راه و شهرسازی و صنعت در این مراسم، با بیان اینکه حضور سه وزیر در یک مراسم اتفاقی نیست، اظهار کرد: حضور سه وزیر در یک مراسم نشان گوشه ای از تدبیر و تلاش دولت برای خروج از رکود و هم افزایی میان دستگاه های گوناگون کشور است.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای خروج از رکود افزود: تمام هم و غم دولت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است که بر اساس نظریات کارشناسی و هماهنگی میان بخشی و هم افزایی امور در کنار یکدیگر انجام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با این هماهنگی روزهای شیرینی در انتظار جامعه خواهد بود. ایران با بیکاری مضاعف و رشد اقتصادی منفی هفت درصد نیاز دارد همه تلاش خود را به کار گیرد برای این که فرزندانش در آینده با آسایش و داشتن شوق در خانواده زندگی کنند.

ربیعی با اشاره به حضور سه وزیر در افتتاحیه ذوب آهن خاطر نشان کرد: این حضور تنها برای ذوب آهن نیست بلکه آن را نمادی برای ایران می بینم که دولت در هماهنگی و هم افزایی کامل به دنبال رفع مشکلات است. وی به امضای تفاهم نامه میان وزارتخانه ها و ذوب آهن پرداخت و تصریح کرد: در تفاهم نامه امروز سعی خواهد شد تا زغال سنگ و سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن تامین شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تولید ریل در کشور گفت: یکی از دلایل توسعه غرب توسعه ریل بود و همین جایگاه خطوط ریلی در توسعه اقتصادی را نشان می دهد. ربیعی افزود: به توان جمعی افراد اعتماد شده است و امیدواریم این شرکت گسترش یابد و دست اندر کاران تولید نیز بازار را نیز در نظر بگیرند. همچنین از مدیر عامل ذوب آهن اصفهان می خواهم به آینده نزدیک نگاه نکند و در تصمیمات خود آینده دور را نیز در نظر بگیرد.

وی با اشاره به کارخانه های ملی ادامه داد: این مکان ها به کانون های عشق، علاقه و کار و تلاش برای ایران تبدیل شده است. به گزارش ایسنا در پایان این مراسم امضای تفاهم نامه ای میان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت با کارخانه ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل ملی امضا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا