گوناگون

وزیر ارتباطات: فیس بوک در داخل کشور قابل مدیریت است

81146841 5665193

به گزارش ایرنا، ˈمحمود واعظیˈ روز پنجشنبه در دیدار از ˈمرکز پاسخگویی به پرسش های دینیˈ در قم افزود: وزارت ارتباطات می تواند با بستن قرارداد با شرکت های مختلف نسبت به انسداد ورود داده های مغایر با قوانین جمهوری اسلامی از مبدا اقدام کند.

وی گفت: فضای مجازی فرصتی است که از آن می توان برای ارتباطات مفید و در جهت منافع اسلام و کشور استفاده کرد و کسانی که ماموریت های تبلیغی دارند باید از تمام ابزارها استفاده کنند.

واعظی گفت: کسانی که به مرکز پاسخگویی مراجعه می کنند ضمن اینکه از برخی مطالب آگاه می شوند از مراجعه به سایت های غیر مفید و مخرب نیز باز می مانند و این مطلوب است.

وی تاکید کرد: مرکز پاسخگویی باید قدرت جذب داشته باشد و مانند جرقه ای باشد که افرادی را که انتظار نمی رود به سمت جاذبه های دینی هدایت کند.

وی پیشنهاد ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای این مرکز که بر روی تلفن همراه نصب شده و شهروندان را در هر حالی به این مرکز متصل کند، ارایه کرد و افزود: افراد باید بتوانند براحتی و سرعت از این مرکز مطالب خود را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع و علما دیدار و گفت گو و از برخی مراکز حوزوی از جمله ˈمرکز پاسخگویی به پرسش های دینیˈ و ˈدانشگاه مجازی المصطفیˈ بازدید کرد.

مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی، بزرگترین مرکز پاسخگویی شیعه (از لحاظ وسعت موضوعات تخصصی و گستره مخاطبان) در جهان اسلام است که با هدف پاسخگویی تخصصی به سوالات و شبهات، توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاسیس شده و با همکاری اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در حوزه های مختلف پاسخگویی، به پرسش های مراجعان پاسخ می گوید.

این مرکز با توجه به گستردگی قلمرو معارف اسلامی و گوناگونی سووالات و شبهات ارسالی در زمینه های مختلف (کلام و اعتقادی، فلسفی، تاریخی، سیره اهل بیت، قرآن، فقه، حدیث، اخلاق، تربیتی و…) با تشکیل گروه های پژوهشی به پاسخ دهی اهتمام ورزیده است. ک/2

569 / 553

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا