گوناگون

وزیر تعاون از روند اجرایی طرح مسکن یک هزار واحدی شمس سازمان تامین اجتماعی تبریز بازدید کرد

81156164 5681268

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه با حضور در محل احداث این طرح در منطقه ایل گلی تبریز روند پیشرفت طرح را مورد ارزیابی قرار داد.

نماینده کارفرمایان طرح مسکن یکهزار واحدی شمس سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح از شهریور سال 82 آغاز و به دلیل بروز مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و عملکردهای سلیقه ای مدیران دچار وقفه شده بود.

زاون فرهادیان با اشاره به اینکه با حل مشکلات یاد شده، روند اجرایی طرح از سال 91 از سر گرفته شده است، افزود: طرح مسکن یکهزار واحدی شمس سازمان تامین اجتماعی در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع در حال اجراست.

وی گفت: در این طرح هشت برج 24 طبقه با ساختار سازه ای احداث می شود که 20 طبقه آن مسکونی و هر واحد آن بین 109 تا 170 متر مربع مساحت دارد.

فرهادیان اظهار کرد: با توجه به اینکه دو برج این طرح 85 درصد و در مجموع طرح 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بر اساس پیش بینی ها و زمانبندی های انجام شده طرح خانه سازی یکهزار واحدی شمس سازمان تامین اجتماعی در سال 94 به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز چهارشنبه وارد تبریز شد و در مدت دو روز اقامت خود در این شهر از بیمارستان عالی نسب بازدید و خط تولید محصولات پودری صنایع شرکت پگاه را افتتاح خواهد کرد.

وی همچنین مرکز فنی و حرفه ای در این شهر را افتتاح و از مرکز شیرخوارگاه بهزیستی بازدید خواهد کرد.

بازدید از شرکت داروسازی زهراوی (پرده برداری از خط تولید داروهای بیوتکنولوژی) و شرکت داروسازی شهید قاضی طباطبایی برنامه های پایانی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز خواهد بود.

6120/7240/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا