گوناگون

ووشوکار قمی از 6 اردیبهشت به دومین مرحله اردوی تیم ملی می‌پیوندد

مهدی اردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در حال حاضر تنها ووشوکار قمی حاضر در اردوی تیم ملی ووشو اعزامی به رقابت های ووشو بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی مرتضی خدابنده لو است که در وزن منهای 56 کیلوگرم کنار سایر ملی پوشان حضور دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت موجود در ووشو قم پیش بینی ما این بود که حداقل دو ووشوکار قمی بتوانند در ترکیب تیم ملی ووشو اعزامی به بازی های آسیایی قرار بگیرند اما متاسفانه امیر نجفی پور در آخرین انتخابی نتوانست جایگاه خود را تیم ملی حفظ کند.

رئیس هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: مرتضی خدابنده لو از ووشوکار بسیار خوب و خوش آتیه استان قم است که سال گذشته توانست در مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور استعداد و توانایی خود را نشان بدهد و حالا بخت بالایی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی دارد.

وی تصریح کرد: کمیته ملی پاراالمپیک به ووشو به عنوان یکی از رشته هایی دارای قابلیت کسب مدال های متعدد در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نگاه می کند و ما نیز امیدوار هستیم که ووشو بتواند برای ورزش قم حداقل یک مدال کسب کند.

اردستانی عنوان داشت: بعد از اینکه مرتضی خدابنده لو توانست در مرحله اصلی انتخابی تیم ملی ووشو در بین برترین های وزن منهای 56 کیلوگرم قرار بگیرد و به اردوی اصلی تیم ملی راه یابد، اکنون برای حضور در مرحله دوم این اردو نیز انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان به منظور کسب آمادگی ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی تا اول اردیبهشت ماه ادامه داشت و اکنون با صلاحدید کادر فنی تیم ملی به ملی پوشان استراحت داده شده است.

رئیس هیئت ووشو استان قم در پایان با بیان اینکه در بخش ساندای مردان نیز ووشوکاران در اوزان 56، 60، 65، 70 و 75 کیلوگرم انتخابی تیم ملی با یکدیگر پیکار خواهند کرد، افزود: در ادامه روند آماده سازی تیم ملی ووشو قرار است ملی پوشان از روز شنبه هفته آینده یعنی ششم اردیبهشت ماه بار دیگر تمرینات خود را از سر بگیرند و بدین ترتیب تیم ملی با قدرت بیشتر در بازی های آسیایی حضور یابد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا