گوناگون

پانسیون‌های استان گلستان زیر ذره‌بین نظارت

با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه ورونق اماکن اقامتی و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات پانسیون‌ها در استان گلستان، پانسیون‌های این استان ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون گردشگری این اداره کل در جلسه‌ای که در راستای ساماندهی پانسیون‌های استان تشکیل شد، با اعلام این مطلب گفت: امروزه گسترش صنعت توریسم در کشور از مولفه‌های تاثیرگذار در توسعه شهرها است و رشد روزافزون این صنعت لزوم ایجاد پانسیون‌ها را درکنار مراکز اقامتی ایجاب می‌کند.

احمد تجری در این خصوص افزود: تحقق این امر با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی میسر می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: ازآنجا که رشد توریسم از اهمیت بالایی برخوردار است در بخش زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی وخدماتی توریسم باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

تجری با اشاره به اهمیت و ضرورت بررسی ساختار اساسنامه پانسیون‌های استان، افزود: بر این اساس کلیه واحدهای متقاضی جذب مسافر نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری با معرفی به اماکن عمومی استان اقدام نموده و به صورت روزانه آمار مسافران به اداره اماکن استان اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازدید عالیه از پانسیون‌های استان به عمل می‌آید و کلیه واحدهای اقامتی پذیرایی استان در سایت گردشگری معرفی شده و اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش جهت جذب مسافران انجام می‌شود.

معاون گردشگری استان گلستان در پایان اظهار امیدواری کرد که با ساماندهی و نظارت بر خدمات‌دهی پانسیون‌های استان، ضمن ارتقاء کیفیت خدمات، رضایتمندی گردشگران و مسافران بیش از پیش فراهم شده و شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به گلستان باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا