گوناگون

مجوز منطقه آزاد اردبیل را صادر کنید

مردم اردبیل دراستقبال از ریاست جمهوری خواستار صدور مجوز منطقه آزاد اردبیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در اردبیل، وقتی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، صبح امروز 29مردادماه، در فرودگاه اردبیل از هواپیما پیاده شدند، اعضای شورای تأمین استان، استاندار و امام جمعه محبوب اردبیل و فرماندهان نظامی و انتظامی را ملاقات کردند که از طرف مردم این استان به استقبال رئیس قوه مجریه آمده بودند.

رییس جمهور در فرودگاه در مصاحبه با خبرنگاران، اردبیل را دیار بزرگمردان و عالمان اعلام و اظهار امیدواری کرد: انشاء الله در این سفر تصمیمات بزرگ و عمده در خصوص استان گرفته خواهد شد.

عده‌ای از خبرنگاران نیز در فرودگاه برای ثبت اخبار ساماندهی شده بودند. با این حال برخی از آنان در میان مردم شهر منتظر دیدن ایشان بودند و مشغول مصاحبه و گفت و گو با مردم شریف اردبیل بودند.

رئیس جمهور امروز در جمع مردمی حاضر شد که از شهرها و روستاهای مختلف استان اعم از مرد و زن پیر گرفته تا جوان و کودک که خودشان در کنار جاده‌ها صف کشیده بودند تا شیخ تدبیر و امید را ببینند. داخل شهر هم از بزرگراه مقدس اردبیلی تا ورزشگاه تختی مردم به صورت خودجوش و پرشور به استقبال رئیس جمهور آمده بودند.

او در شرایطی در ورزشگاه تختی حضور یافت که مردم اردبیل شعارهای «صلی علی محمد یاور رهبر آمد»، «صلی علی محمد بوی خمینی آمد»، «تدبیر ائیله امیده خوش گلدون اردبیله» را سر می‌دادند.

پیش از سخنرانی رئیس جمهور، استاندار اردبیل و امام جمعه محترم اردبیل در اظهارات خود به وی خیرمقدم گفتند و حضور او را برای توسعه این استان مغتنم دانستند.

رئیس جمهور در حین سخنرانی از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی به خاطر آن‌که امروز در مراسم استیضاح ماندند تا از وزیر دولت در برابر استیضاح‌کنندگان دفاع کنند، تشکر نمود.

روحانی گفت: نمایندگان اردبیل الآن با من نیامده‌اند و به خاطر دولت در مجلس مانده‌اند تا از وزیرش حمایت کنند.

مردم در پایان سخنرانی روحانی به صورت خودجوش صدور مجوز منطقه آزاد اردبیل را از وی خواستار شدند.

یادآوری می شود؛ بعد از ظهر امروز نشست مطبوعاتی دکتر صادق، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور صورت خواهد گرفت و دکتر روحانی نیز دیدار با روحانیون استان را خواهند داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا