گوناگون

پاکدشتیها در استقبال از ملی پوش کبدی ایران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز مژگان زارعی بازیکن تیم ملی کبدی ایران که در بازی های آسیایی اینچئون، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد، پس از ورود به پاکدشت مورد استقبال جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان، ورزشکاران و علاقمندان به ورزش قرار گرفت و تا منزل بدرقه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خیرنگاران اظهار داشت: بازیهای آسیایی اینچئون با همه فراز و نشیب های خود به پایان رسید و کاروان ایران توانست با تعداد ورزشکار کمتر نسبت به دوره گذشته، عملکرد بهتری در کسب مدال از خود به جای بگذارد.

کامران پازوکی افزود: مهمترین نکته این دوره از بازیها، درخشش بانوان ورزشکار ایرانی بود که در رشته های مختلف ورزشی با رعایت حجاب اسلامی توانستند بر حریفان سرسخت خود غلبه کرده و برای کشور افتخار بیافرینند.

ورزش کبدی در پاکدشت پایه گذاری می شود

وی گفت: در رشته کبدی بانوان، یک ورزشکار از شهرستان پاکدشت حضور داشت که توانست عملکرد درخشان و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و مدال نقره بازی های آسیایی را به ارمغان بیاورد.

پازوکی اضافه کرد: خانم زارعی ورزش را از هشت سالگی و با رشته سنگ نوردی شروع کرد، از سه سال قبل به وزش کبدی روی آورد و با جلب نظر مربیان، ملی‌پوش این رشته مهیج شد، وی دومین حضور آسیایی خود را در اینچئون تجربه کرد و قرار است مطابق رایزنی‌های صورت گرفته رشته کبدی را در شهرستان پایه‌گذاری کند.

این مسئول حضور ورزشکاران برتر چون زارعی را باعث افتخار شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد طی هفته‌های آتی اجرای طرح استعدادیابی کبدی بانوان در مدارس راهنمایی با حضور مژگان زارعی آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا