گوناگون

پایدارترین مقوله در حوزه تولید توجه به اولویتهای مصرف کنندگان است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین جمیلی عصر چهارشنبه در جمع فعالان بخش صنعت استان زنجان بحث امنیت امروز جامعه را مرهون مدیریت عالی نظام و جان فشانی سربازان و تلاشگران عرصه های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست.

وی اظهار داشت: امروز اقتدار در تولید داخلی مرهون تلاش تولید کنندگانی است که برای توسعه اقتصادی کشور جانانه در حوزه اقتصادی فعالیت  می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، با اشاره به برگزاری همایش استاندارد گفت: این همایش در راستای ارج نهادن به زحمات افرادی است که در عرصه استاندارد و استاندارد سازی کالا تولید کرده اند.

جمیلی تاکید کرد: استاندارد از ضروریات در زندگی انسانها است چرا که با سلامتی و ایمنی انسانها سروکار دارد.

وی افزود: مهمترین مقوله استاندارد فراگیر بودن آن است چرا که بدون استاندارد تولید ممکن نیست و استاندارد در همه ابعاد زندگی انسانها وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، یاد آورشد: ما باید تولید خود را به اولویت مصرف کنندگان نزدیک کنیم و این امر خود زمینه رقابت پذیری در بازار را ایجاد می کند.

جمیلی یادآورشد: توجه به تولید با کیفیت و اهمیت دادن به تولید کالای مصرف کنندگان باعث ایجاد رقابت در بازار می شود و به تبع توسعه اقتصادی را هم به دنبال دارد.

وی در ادامه گفت: هدف از استاندارد این است که کالای خود را به خوبی به جوامع بین المللی عرضه کنیم و در بازار جهانی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، تصریح کرد: استاندارد ها ترازکننده میدان رقابت هستند بنابراین استاندارد مقوله بسیار مهم در زندگی انسانها در کشور است.

جمیلی گفت: در جامعه امروزی استفاده از استانداردهای بین المللی باعث ایجاد بازار رقابت پذیری و توسعه اقتصادی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا