گوناگون

پرفروش ترین نویسنده جهان به مدرسه های نیویورک کتاب هدیه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بوک سلر، این نویسنده پرفروش 45 هزار نسخه از کتاب «مدرسه متوسطه: بدترین سال های زندگی من» را که از نوشته های خودش است، به مدرسه های دولتی نیویورک اهدا کرد.

او هفته پیش و در آخرین هفته سال تحصیلی این کار را انجام داد تا بچه‌ها امکان امانت گرفتن این کتاب در روزهای تعصیلات تابستانی را داشته باشند.

این کتاب اکنون در همه مدرسه های شهر نیویورک در دسترس دانش آموزان دوره متوسطه است.

پترسون در بیانیه ای که به این مناسبت صادر کرد نوشت: من عاشق نیویورک هستم و به همین دلیل خوشحالم که این هدیه را برای کتابخوانی به مدارس اهدا می کنم. این دانش آموزان این ظرفیت را دارند که کارهای بزرگی انجام بدهند و حمایت از این ظرفیت ها مهمترین وظیفه ما به عنوان والدین و شهروندان است.

کتاب «مدرسه متوسطه: بدترین سال زندگی من» در سال 2011 منتشر شد و به فهرست پرفروش‌های آمریکا نیز راه یافت. این کتاب اولین کتاب از مجموعه کتاب‌هایی است که پترسون برای بچه ها نوشت تا در آنها از لذت بردن از مدرسه بگوید.

این کتاب از انتشارات لیتل بروان است و شخصیت اصلی آن دانش آموزی به نام رافی خاچادوریان پسری است که وارد دوره متوسطه می شود. او سعی دارد همه مقررات مدرسه را زیر پا بگذارد . این کتاب به دلیل نقدهای مثبت با کتاب «مدرسه متوسطه: منو از اینجا بیار بیرون» ادامه یافت.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا