گوناگون

پروژه پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)کلیدخورد

2243672 904 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصورکتانباف، شهردار منطقه 20گفت: پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ورودی ضلع شرق این حرم شریف آغاز می‌شود و تا خیابان شهید قمی امتداد می‌یابد.

کتانباف با اشاره به اینکه اولین پیاده راه شهرری در ضلع شمال حرم واقع شده و در حال بهره‌برداری است، افزود: فعالیت‌های عمرانی پیاده راه ضلع شرق، به عنوان دومین پیاده راه‌، به طول 350 و عرض 42 متر آغاز شده که بخشی از طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محسوب می‌شود.

وی به افزایش بودجه عمرانی این منطقه جنوبی بر اساس رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر تداوم کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این وعده اجرای ده‌ها طرح عمرانی جدید در منطقه 20 را داده بودم که پروژه احداث پیاده راه ضلع شرق حرم یکی از این موارد است.

شهردار منطقه 20 شهر تهران در پایان اظهار داشت: بر اساس طراحی مشاور و طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث فضاهای سبز تفرجگاهی، پارکینگ، مجتمع‌های خدماتی و تجاری و…نیز در این فضا جانمایی شده است که در آینده ای نزدیک عملیاتی می‌شود.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا