Mihanpostپیشنهاد سردبیردانلودنرم افزار موبایل و تبلت

پست صوتی و بازگشت تماس callback ویژگی های جدید واتس‌اپ

 

پست صوتی و بازگشت تماس یا callback ویژگی های جدید واتس‌اپ در نسخه جدید این نرم افزار پر طرفدار هستند که به تازگی توسط مالکش یعنی فیس بوک به آن اضافه  شده . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

فیس بوک که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲۱ میلیارد دلار نرم افزار ارتباطی واتس‌اپ  WhatsApp  را خریداری کرد همچنان به دنبال کسب درآمد از آن است . فیس بوک قصد دارد در نسخه های جدید واتس‌اپ ویژگی هایی را اضافه کند تا به کسب در آمد بیشتر آن کمک کند .

در نسخه جدید واتس‌اپ یعنی  ۲٫۱۶٫۱۸۹ دو ویژگی جدید اضافه شده  بازگشت تماس callback و  پست صوتی Voicemail .

با استفاده از ویژگی بازگشت تماس callback اگر در نرم افزار شما با یک کاربر تماس بگیرید و او نتواند به شما پاسخ دهد و یا اینکه در آن لحظه تماس را رد کند با این ویژگی کاری خواهد کرد که در زمان ورود کاربر به نرم افزار بطور اتوماتیک با شما تماس گرفته شود .

ویژگی پست صوتی Voicemail به این صورت است که شما مانند ارسال یک پیغام صوتی در نرم افزار پیام خود را ضبط می کنید یعنی با فشار دادن کلید میکروفن و صحبت کردن پیغام ضبط می کنید .  اما پیغام صوتی شما به جا اینکه روی صفحه چت ارسال شود با مخاطب شما تماس گرفته و پیغام ضبط شده را برای او پخش می کند .

پست صوتی و بازگشت تماس callback ویژگی های جدید واتس‌اپ

با اینکه واتس‌اپ WhatsApp دارای امکانات بسیار پایینی نسبت به بقیه نرم افزار های ارتباطی است اما بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از این نرم افزار پر طرفدار استفاده می کنند .

صاحبان واتس‌اپ قصد دارند به زودی ویژگی تماس تصویری را در این نرم افزار به راه بیاندازند با این کار این نرم افزار از لحاظ امکانات قابل رقابت با نرم افزار های مشابه خواهد شد . اما از نظر تعداد کاربران همچنان واتس‌اپ بی رقیب است .

شما می توانید صبر کنید تا اپ استور یا گوگل پلی به روز رسانی نسخه جدید  واتس‌اپ  را انجام دهند و یا اینکه می توانید از این لینک نسخه ۲٫۱۶٫۱۸۹ WhatsApp  را دانلود کنید .

دانلود WhatsApp نسخه ۲٫۱۶٫۱۸۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا