گوناگون

پشت پرده ساخت یک مجموعه طنز رمضانی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ «پشت ماه» به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما به تهیه کنندگی محمد هوشمند در شبکه مستند تولید شده است و در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می‌شود.

در اولین قسمت از این برنامه  که شنبه، 7 تیرماه ، ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود ، پشت صحنه سریال « مرده متحرک » به تصویر کشیده می شود و رضا کریمی کارگردان، رضا جودی تهیه کننده و بازیگران این سریال همچون پرویز فلاحی پور و فردوس کاویانی از خاطرات ساخت این مجموعه خواهند گفت. 

« مرده متحرک » با بازی کتایون ریاحی، مجید صالحی، پرویز فلاحی‌پور، اسماعیل خلج، فردوس کاویانی و رامین ناصر نصیر روایتگر جوانی به نام جلال است که به دلیل بدبیاری‌های مختلف قصد رفتن به ناکجاآباد را دارد، اما طی اتفاقاتی جنازه‌ای پیدا می‌کند که متوجه می‌شود میلیاردها تومان ارزش دارد.

گفتنی است شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.

 «صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است  پشت صحنه سریال های رمضان امسال نیز در قالب این برنامه پخش شود.

انتهای پیام/ اس
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا