گوناگون

پلیس قلابی بزرگراه، شکار پلیس شد

پلیس قلابی بزرگراه که با متوقف کردن یک خودروی عبوری، قصد اخاذی از راننده را داشت، از سوی پلیس اداره اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رباط‌کریم در غرب استان تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی اداره اطلاعات و امنیت عمومی هنگام گشتزنی در محور اتوبان تهران ـ ساوه به یک دستگاه خودروی پرشیا با چراغ گردان که کنار یک دستگاه خودروی پژو متوقف شده بود، ظنین شدند.

سرهنگ جعفر علیزاده افزود: ماموران انتظامی قصد بررسی موضوع را داشتند که راننده خودروی پرشیا بسرعت از محل متواری شد.

ماموران، خودروی پرشیا را تعقیب و پس از متوقف کردن آن، راننده خودرو را بازداشت کردند. در بازرسی از خودرو، مقادیری تریاک و یک جام کشف شد که به نظر می رسید عتیقه باشد.

کشف جام عتیقه

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را عنوان کرد تا این که در تحقیق از راننده خودرو معلوم شد او در اتوبان در حرکت بوده که راننده خودروی پرشیا خود را پلیس بزرگراه معرفی کرده و وی را به خاطر سرعت بالا متوقف کرده که با حضور ماموران، متوجه شده او پلیس قلابی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در مرحله بعدی تحقیقات، متهم اعتراف کرد: با جعل عنوان پلیس نامحسوس بزرگراه، راننده پژو را متوقف کردم و می خواستم به بهانه توقیف خودرویش و انتقال آن به پارکینگ، از او اخاذی کنم که دستگیر شدم. شیء کشف شده را نیز از دوستم گرفتم تا آن را بفروشم و بخشی از پولش را به وی بپردازم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از او در حالی ادامه دارد که شیء کشف شده از متهم برای بررسی در اختیار کارشناسان اداره میراث فرهنگی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا