گوناگون

پل سوم خوزستان به اول مهر نمی‌رسد

‌معاون عمرانی شهرداری اهواز با تشریح وضعیت پروژه تعریض پل سوم گفت: قرار بود ضلع شمالی پل سوم برای اول مهر ماه بازگشایی شود، ولی بنا به شرایط فنی این امر محقق نخواهد شد.

محمدعلی دوایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)‌- منطقه خوزستان – اظهارکرد: پل سوم با اجرای پروژه تعریض، تبدیل به پلی با دو باند رفت و دو باند برگشت خواهد شد که به دلیل ترافیک سنگین روزهای نخست مهرماه و بازگشایی مدارس، بازگشایی باند شمالی پل در اول مهرماه مطرح شد، ولی با توجه به ادامه بتون‌ریزی، ضلع شمالی در اول مهرماه بازگشایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: بتون‌ریزی تا اول مهرماه به پایان می‌رسد، ولی برای مقاوم‌سازی بتون، ضروری است که به مدت 21 روز هیچ خودرویی از روی پل تردد نداشته باشد.

معاون عمرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: با توجه به ترافیک مهرماه در آن ناحیه، بلوک‌های موجود بر عرشه پل به نقطه دیگری منتقل می‌شود تا تردد روی آن به روال عادی و سابق برگردد. نظر بر این است که پروژه به طور کامل در یک زمان واحد تحویل داده شود؛ به همین منظور بهره‌برداری صد در صدی پروژه تعریض پل سوم در ایام دهه فجر انجام می‌شود و شهروندان اطمینان داشته باشند که دو باند رفت و برگشت اضافه شده و راست‌گردها طبق زمان تعیین شده آماده‌سازی خواهد شد.

دوایی‌فر گفت: تاکنون بیش از 9 میلیارد تومان برای پروژه تعریض پل سوم هزینه شده است. اعتبار اولیه آن 10.5 میلیارد تومان بوده که طبق قانون مجاز هستیم این اعتبار را تا 25 درصد افزایش دهیم. همچنین در قراردادی جداگانه اعتباری به میزان 4.5 میلیارد تومان برای احداث راست‌گردها اختصاص یافت.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا