گوناگون

پنجعلي: گمانه‌زني‌ها را تائيد نمي‌کنم

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي در مورد ليست خريد باشگاه پرسپوليس براي سال بعد، گفت: گمانه‌زني‌هايي که درباره فهرست خريد مورد نظر سرمربي تيم صورت مي‌گيرد را تائيد نمي‌کنم و فقط مديريت باشگاه، آقاي دايي و من نفراتي هستيم که از فهرست خبر داريم.

وي ادامه داد: طبيعي است که براي عدم ايجاد اختلال در برنامه‌هاي باشگاه در جريان بستن تيم فصل بعد، جلوگيري از بازار گرمي‌ها و افزايش کاذب قيمت‌ها، تا حد امکان سعي خواهد شد از انتشار اسامي جلوگيري شود.

سرپرست پرسپوليس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولويت باشگاه اين است که با انجام اقدامات اداري، به عنوان اولويت اول، نسبت به پرداخت مطالبات بازيکنان فصل قبل اقدام شود و به همين منظور جلسات مختلفي جهت هماهنگي‌ها با مديريت باشگاه داشته‌ام. پس از اين مرحله، سراغ بستن تيم فصل آينده مي‌رويم.

پنجعلي درباره برنامه شروع تمرينات و تاريخ‌هايي که اعلام مي‌شود، تصريح کرد: تا اينجا همان هفته دوم خرداد را براي شروع تمرينات در نظر داريم و در حال حاضر با هماهنگي‌هايي که صورت گرفته است، مجموعه درفشي‌فر در حال آماده‌سازي و ترميم زمين چمن است تا آماده شروع تمرينات شود و در همين ارتباط امروز يا فردا بازديدي از روند پيشرفت کارها خواهيم داشت. البته قصد داريم براي اين فصل زمين دومي را در اختيار داشته باشيم تا زمين درفشي‌فر زمان کافي براي استراحت داشته باشد و به اين منظور با هماهنگي و اقدام باشگاه در حل پيگيري موضوع هستيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا