گوناگون

پنجمین نمایشگاه الکامپ قزوین گشایش یافت

81169604 5705453

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاههای کامپیوتر ظرفیت و جایگاه اصحاب فناوری اطلاعات در استان را نشان می دهد، لذا حضور در این نمایشگاه ها ظرفیت های استانی را مشخص می کند.

ˈحامد فتوحیˈ با بیان اینکه تاکنون شرکت ها استقبال بسیار خوبی برای حضور در پنجمین نمایشگاه الکامپ قزوین داشته اند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را بهره مندی از ظرفیت موجود در بخش خصوصی دانست.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 55 شرکت خصوصی در فضایی به مساحت هزار و 500 مترمربع آخرین دستاوردهای خود را به مدت پنج روز در معرض نمایش قرار خواهند داد.

فتوحی خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه مثبت مدیران استان در پنجمین نمایشگاه الکامپ بخشی از این نمایشگاه برای دولت الکترونیک در نظر گرفته شده است که دستگاه های اجرایی خدمات الکترونیکی قابل ارایه به مردم را در معرض نمایش قرار می ‍دهند.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای برگزاری دوره های پیشین نمایشگاه، بروز ظرفیت موجود در بخش خصوصی بوده است که دستگاه های اجرایی طبق بند 46 و 47 قانون برنامه پنجم توسعه بایستی خدمات خود را به صورت الکترونیک ارایه می دادند.

این مسوول یادآور شد: در پنجمین نمایشگاه الکامپ قزوین آخرین دستاوردها در زمینه سخت افزار، نرم افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین های مدار بسته، تجارت الکترونیکی، رسانه های دیجیتال، محتوای الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ارایه شده است.

فتوحی ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده محصولات در حوزه های رایانه، الکترونیک، سخت افزار، نرم افزار و سرویس های اینترنتی برپا شده و تولیدکنندگان و نمایندگان معتبر و مطرح محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

پنجمین نمایشگاه الکاپ (کامپیوتر و تجارت الکترونیک ) از 29 اردیبهشت ماه جاری به مدت پنج روز در شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین دایر خواهد بود.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا