گوناگون

پنجمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: پنجمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی از ساعت 9 تا 13 امروز چهارشنبه، هفتم ‌خردادماه همزمان با دومین روز از سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش بانوان فعال قرآنی طی سال‌های گذشته بسیار موفق بود، عنوان کرد: طی چهار دوره گذشته که این همایش برگزار شد، چهره‌های قرآنی زیادی از میان بانوان فعال قرآنی به جامعه معرفی شدند که امیدواریم این روند از این پس نیز با موفقیت و به خوبی دنیال شود.

وی درباره اهداف برگزاری همایش بانوان فعال قرآنی گفت: شناسایی و تقویت روحیه نوآوری در رشته‌های قرآنی و تجلیل از تفکرات و روش‌های برتر بانوان قرآنی در مناطق مختلف کشور و معرفی و تجلیل بانوان قرآنی از جمله اهدافی است که در برگزاری همایش بانوان فعال قرآنی دنبال می‌شود.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طی تعاملاتی که با تمامی موسسات و مراکز قرآنی کشور داشته‌ایم در پنجمین همایش بانوان فعال قرآنی بیش از دو هزار نفر از نخبگان و فرهیختگان قرآنی که منشأ خیر و برکات زیادی در جامعه بوده‌اند حضور پیدا می‌کنند و همچنین در این مراسم از 14 بانوی فعال قرآنی تجلیل می‌شود. 12 بانوی فعال قرآنی در 14 عرصه در این همایش تجلیل می‌شوند

فرزانه درباره 12 عرصه‌ای که بانوان قرآنی در این عرصه‌ها شناسایی شده و به جامعه معرفی می‌شوند، گفت: «ایثارگری و فداکاری»، «حفظ قرآن»، «داوری قرآن»، «پژوهش‌های قرآنی»، «آموزش‌های قرآنی»، «تبلیغ و ترویج قرآن»، «مدیریت قرآنی»، «فعالیت‌های هنری قرآنی»، «نرم‌افزار قرآنی»، «خانواده قرآنی»، «دارندگان رتبه‌های قرآنی» و «واقف قرآنی» از جمله عرصه‌هایی هستند که بانوان فعال قرآنی در آنها شناسایی شده و تجلیل می‌شوند.

فرزانه ادامه داد: پنجمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی صبح امروز با سخنرانی آیت الله محمدی ری شهری، رئیس دانشگاه علوم حدیث و حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا