گوناگون

پنج مستند تهرانی در یك هفته

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه كه هر شب ساعت 23 به پخش و نقد فیلم‌های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می پردازد، در این هفته آثاری از  پوراسماعیلی پخش می كند و این آثار با حضور سعید قطبی زاده ، مجری- كارشناس ، نقد و بررسی خواهد شد.

به این ترتیب كه شنبه 31 خرداد ماه ، مستند «تهران شهری كه بود»، یكشنبه اول تیر ماه « تهران روزگار ما»، دوشنبه 2 تیر ماه «پایتخت حاكمان پدر سالار » ، سه شنبه 3 تیرماه « پایتخت مردم سالار» و چهارشنبه 4 تیرماه « در اندوه شهر بی خاطره و بی رویا » از سعید پوراسماعیلی به روی آنتن شبكه مستند خواهند رفت.

سعید پوراسماعیلی كه هم اكنون معاون فرهنگی و آموزشی سینمای جوان است از سال 1370 تا 1376 سرپرست انجمن سینمای جوان نجف آباد بود و سپس سال ها در دفاتر مختلف انجمن سینمای جوان به عنوان مدرس حضور داشته است. وی همچنین چندی است در دانشگاه دروس تخصصی رشته فیلمسازی را تدریس می كند. . از فعالیت های سعید پوراسماعیلی می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن فیلم كوتاه خانه سینما به مدت 8 سال و عضویت در كانون فیلمبرداران خانه سینما اشاره كرد.

همچنین سال‌هاست پوراسماعیلی در زمینه ساخت مستند ، فیلم داستانی و مجموعه مستند فعالیت دارد.

«شب‌های مستند» به تهیه كنندگی  بابك میزانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 از شبكه مستند پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا