گوناگون

پنج هزار و500 یتیم مازندرانی زیرپوشش حامیان مالی قرار دارند

81242426 5831570

ˈحسین قربانیˈ روز شنبه به خبرنگار ایرنا در آمل افزود: این تعداد یتیم مازندرانی از حمایت های مالی حدود 28 هزار حامی به صورت کمک های ماهانه به طور میانگین 170 هزار تومان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: امسال هم با برپایی ایستگاه های طرح اکرام ایتام در سراسر مازندران، طرح حامی ایتام همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) انجام شد و امید است تا نیکوکاران و افرادی که توانایی مالی خوبی دارند، به مددجویان و یتیمان زیر پوشش این نهاد کمک کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به اجرای طرح اکرام ایتام در سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: پارسال حدود 820 میلیارد ریال کمک های مالی حامیان وشهروندان مازندرانی جمع آوری شد.

قربانی همچنین به توزیع حدود 40 هزار کیسه سبدغذایی با مشارکت اصناف شهرهای مازندران اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در قالب همیاران مولا در راستای جمع آوری کمک های مردمی با همکاری اصناف مازندران اجرا شد وموادغذایی جمع آوری شده میان 21 هزار خانوار زیرپوشش توزیع شد.

وی افزود : در حوزه جمع آوری صدقات مردمی از طریق صندوق های صدقات امسال 30درصد به نسبت سال گذشته افزایش داشته و جای امیدواری است با مشارکت های مردم همیشه نوعدوست مازندران این رقم افزایش یابد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به درپیش بودن روز قدس وجمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین یادآورشد: همزمان با روزجهانی قدس، کمکهای نقدی مردم در مسیر راهپیمائی ها در سراسر مازندران برای ملت مردم مظلوم از طریق صندوق های پیش بینی شده کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری و به حساب مخصوص واریز خواهدشد.

بیش از 62 هزار خانوارمازندرانی زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی هستند.ک/3

7327/608

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا