Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری نگین نمایشگاه خودرو ژنو 2018

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری امسال در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 در حالی مورد توجه خاص بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت که پورشه پانامرا به عنوان یکی از بهترین خودرو اسپرت لوکس چهار درب‌ های بازار با سواری فوق‌ العاده و قوای محرکه‌ ی آن که تا 670 اسب بخار هم می‌رسد جایی برای شک و شبهه در خصوص داشتن یک خودرو رویایی و خاص باقی نمی‌گذارد.

در این میان و در نمایشگاه های بین المللی خودرو حتما همه ی بازدیدکنندگان در میان تماشای صدها خودرو ، برنامه خاصی برای دیدن خودروهای برند منصوری دارند که امسال نیز در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 نام منصوری و سوپر اسپرت هایی را که خلق می کند از نگاه و ذهن بازدیدکنندگانش با تماشای پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری دور نماند.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری در حالی امسال در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 به نمایش درآمد که دقیقا سال گذشته در ژنو بود که مدل استیشن شوتینگ‌ بریک سدان لوکس پورشه پانامرا رونمایی شد.

با این حال پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری از آن جهت می تواند با اهمیت باشد که بدون شک خودروهای استیشن مشتریان زیادی در بازار اروپا دارند و قرار گرفتن برند پورشه در کنار این مدل، اتفاق روندی خوشایند است. و در این میان این اتفاق رویایی مصداق نهایت ظرافت و تعادل تیم طراحی پورشه ، در تیونینگ پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری و شلوغ‌ کاری بی اندازه آن خلق شده است.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری

توضیح بیشتر در خصوص پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری این که در این خودرو از رینگ‌های 22 اینچی و ECU دوباره برنامه ریزی شده، فیلتر هوای جدید و اگزوز سفارشی سود می‌برد و بدین ترتیب قدرت آن 34 اسب بخار افزایش یافته است؛ اما منصوری اشاره نکرده که از کدام پیشرانه استفاده کرده است. خوشبختانه تیونرهای زیادی وجود دارند که خروجی پانامرای شما را می‌توانند بسیار بیشتر از این‌ها افزایش دهند.

مهندسین برند منصوری با کاهش ارتفاع و تزئینات فیبرکربن (فناوری کامپوزیت شکل داده شده) در بخش‌های مختلف بدنه در کنار رنگ قهوه‌ای و رینگ‌های تقریباً برنزی، پورشه‌ی لوکس را مناسب سلیقه‌ی کودکان تبدیل کرده‌اند. البته ۹ محصول منصوری، کم وبیش شایسته‌ی وجود در این فهرست را دارند.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری

بد نیست بدانید که منصوری، شرکت تیونینگ خودرو بریتانیایی مستقر در آلمان است، که در سال ۱۹۸۹ توسط یک مهاجر ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری و فرخ افضلی تاسیس شد که این شرکت در سال‌های نخست، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی و تامین قطعات مختلف خودرو، برای شرکت‌های مطرح تیونیگ آغاز کرد.

این کمپانی در اواسط دهه ۱۹۹۰ با هدف توسعه فعالیت‌هایش، به شهر مونیخ، آلمان نقل مکان کرد و تمرکز خود را بر تیونینگ و توسعه مدل‌های خاصی از خودروهای شرکت‌های رولز-رویس، بنتلی، استون مارتین و فراری معطوف نمود.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری

شرکت تیونینگ کوروش منصوری در سال ۲۰۰۱، نخستین کارخانه تولیدی خود را، راه‌اندازی که در پی آن بطور مستقل، اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی خود کرد.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو منصوری نگین نمایشگاه خودرو ژنو 2018 

این شرکت هم‌اکنون دارای ۲ کارخانه تولیدی در کشورهای آلمان و سوئیس است و دفاتر بین‌المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور مستقر و آماده هرگونه همکاری با شرکت های تولید کنند خودرو و پذیرش هر سفارش برای تولید خودرویی خاص – البته تیون – هستند که در این میان برخی از شرکت‌هایی که منصوری تاکنون با آنها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بنتلی است که همواره مدیران این شرکت ها از همکاری با منصوری به نیکی یاد می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا