گوناگون

پول تزریق شود كي‌روش را نگه می ‌داریم/ پنج هزار بليط جام‌جهاني براي ایرانیان

به گزارش خبرنگار مهر، علي كفاشيان عصر شنبه در ديدار با دانشجويان دانشگاه شيراز در پاسخ به سئوالي در خصوص وضعيت فعاليت و دستمزد سرمربي تيم ملي فوتبال يادآور شد: مبلغ قرار داد كي‌روش براي يك سال 1.5 ميليون دلار كه با رقم دستيارانش حدود 2.5 ميليون دلار مي‌شود كه براي تمديد قرار داد اين رقم را افزايش داده است.

وي تصريح كرد: رقم ارائه شده از جانب كي‌روش براي تمديد قرارداد دو ميليون يورو و 1.5 ميليون دلار براي دستيارانش است كه حدود 15 تا 16 ميليارد تومان مي‌شود و ما در فدراسيون فوتبال چنين پولي نداريم.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينكه اگر وزارت ورزش و جوانان به ما كمك مالي كند آن موقع براي ماندن و يا تعويض سر مربي تيم ملي فكر مي‌كنيم، گفت: تا اين لحظه از فعاليت كي‌روش راضي هستيم و هنوز برنامه‌اي براي جابه جا كردن او نداريم.

كفاشيان در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال ديگري در خصوص عدم دعوت از بازيكنان جوان ايراني و مهدي رحمتي به تيم ملي، گفت: من نظارت بر تيم ملي را انجام مي دهم اما دخالت در برنامه هاي كي روش نمي كنيم زيرا خود من اختياراتي را به او داده‌ام.

وي تاكيد كرد: بازيكنان دو رگه نيز ايراني هستند و حق بازي در تيم ملي كشور را دارند كه البته تا اين لحظه نيز به خوبي عمل كرده‌اند.

رحمتي سه بار معذرت خواهي نكرد

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص عدم دعوت از رحمتي نيز گفت: به رحمتي گفتيم معذرت خواهي كن و او هم بر روي كاغذ يك خط نوشت كه من معذرت مي خواهم اما كي روش گفت كه او بايد سه بار معذرت خواهي كند كه رحمتي قبول نكرد.

كفاشيان در اين لحظه در مقابل سخنان مختلف دانشجويان با شوخي گفت كه انشا الله براي جام جهاني بعدي رحمتي هم به تيم ملي باز خواهد گشت.

كفاشيان در پاسخ به سئوال ديگري در خصوص اختلاف خود با فتح الله زاده نيز گفت: نه تنها اختلافي در اين خصوص وجود ندارد بلكه من به فتح الله زاده خيلي علاقه دارم.

رئيس فدراسيون فوتبال تصريح كرد: حتي من به وزير ورزش هم براي حضور فتح الله زاده در هيئت مديره استقلال پيشنهاد دادم اما قبول نشد.

15 تا 20 ميليارد تومان هزينه تيم ملي شده است

وي در پاسخ به سئوال ديگري در خصوص هزينه كرد براي تيم ملي فوتبال، گفت: طي 1.5 سال گذشته حدود 15 تا 20 ميليارد تومان براي تيم ملي فوتبال هزينه شد اما پولي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا به ما داده حدود سه تا چهار ميليون دلار است.

كفاشيان افزود: اما پول پرداختي فيفا حدود 7.5 تا هشت ميليون دلار است كه بعد از بازي هاي جام جهاني به حساب ما واريز مي شود.

حاشيه هاي فوتبال از متن آن بيشتر است

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه سخنان خود در پاسخ به دانشجويي كه از او در خصوص ادامه فعاليت در فدراسيون فوتبال را پرسيد، گفت: حالا كه مشغول به كار هستم هر چند كه در فوتبال ما حاشيه ها بيش از متن است اما من تا چند سال ديگر هستم.

آل اشپورت تمايلي به ماندن ندارد

وي در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال دانشجويي در خصوص لباس تيم ملي، گفت: طي شش سال گذشته هيچ حامي مالي براي لباس تيم ملي نداشتيم، مارك هاي معتبر دنيا به دليل مشكلات سياسي و تحريم ها با توجه به مذاكراتي كه داشتيم قبول نمي كردند.

وي تصريح كرد: لباس هاي چيني و ايتاليايي نيز كيفيت لازم را نداشتند تا اينكه “آل اشپورت” وارد بحث شد اما آنها نيز در حال حاضر به دليل نبود قانون كپي رايت و عدم دريافت مجوز نمايندگي در ايران مشتاق به ماندن نيست.

رئيس فدراسيون فوتبال كشور افزود: البته يكي از دلايل ناراضي بودن آل اشپورت عدم رضايت كي روش براي پوشيدن لباس هاي اين كمپاني در مقابل دريافت پول است.

چهار تا پنج هزار تماشاگر ايراني در جام جهاني

كفاشيان در بخش ديگري در خصوص حضور تماشاگران ايراني در جام جهاني نيز گفت: طبق اطلاعات ما حدود چهار تا پنج هزار بليط براي تماشاگران ايراني به فروش رسيده است.

وي تصريح كرد: حدود يك هزار و 500 نفر از داخل كشور اقدام به خريد اين بليط‌ها كرده‌اند.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: همراه بردن هنرمندان و پيشكسوتان بر عهده يك حامي مالي بود كه او نيز پس از برگزاري چند جلسه از اين كار انصراف داد ما هم كه چنين پولي را نداريم زيرا هزينه اين سفر حدود 35 تا 30 ميليون تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا