گوناگون

پيانيچ: اين شکست نااميدي بزرگي براي ما بود

تيم ملي فوتبال بوسني با وجود عملکرد خوب در نخستين ديدار خود برابر تيم قدرتمند آرژانتين در نهايت با نتيجه دو بر يک بازي را واگذار کرد تا نخستين ديدار خود در تاريخ جام جهاني را با شکست آغاز کند.

به نقل از ايسنا، ميرالم پيانيچ، هافبک تيم ملي فوتبال بوسني پس از شکست برابر آرژانتين اعتراف کرد که احساس نااميدي و ناراحتي مي کند. او گفت: اين شکست نااميدي بزرگي براي ما به شمار مي آيد. بسيار سخت است که برابر تيمي به ميدان بروي که يکي از شانس هاي اصلي قهرماني به شمار مي آيد. نمايش خوبي داشتيم. دو ديدار ديگر براي ما باقي مانده است و بايد با نهايت تمرکز به ميدان برويم. شروع خوبي در جام جهاني نداشتيم. فرصت هايي را روي دروازه حريف خلق کرديم اما نتوانستيم از آنها به خوبي استفاده کنيم. با اين حال نبايد فراموش کنيم که ما برابر تيم قدرتمندي چون آرژانتين به ميدان رفتيم.

او افزود: در تيم ملي فوتبال آرژانتين بازيکنان بزرگي بازي مي کنند. در ديدار بعدي خود بايد به مصاف نيجريه برويم. همه ما مي دانيم که تيم هاي آفريقايي تا چه اندازه خطرناک هستند به ويژه تيم ملي فوتبال نيجريه که تيم خوب و خطرناکي است. الان بايد استراحت کرده و خود را آماده اين ديدار سخت کنيم. انگيزه زيادي داريم و مي خواهيم با عملکرد خوب در دو ديدار آينده جواز صعود به دور بعد را به دست آوريم.

پيانيج بازيکن رم ايتاليا است و فصل بسيار خوبي را با اين تيم پشت سرگذاشت. عملکرد خوب او در اين تيم ايتاليايي باعث شده است که از چند تيم سرشناس اروپايي پشنهاد داشته باشد اين در حالي است که او هنوز تصميم نهايي خود را درباره ماندن و يا ترک رم نگرفته است. تيم ملي فوتبال بوسني در دومين ديدار خود به مصاف نيجريه مي رود و در آخرين بازي هم به بايد با تيم ملي فوتبال ايران بازي کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا