گوناگون

پيشنهادي 4 ميلياردي به قلعه‌نويي صحت ندارد

 جواد وطن‌خواه در خصوص شرايط تيم فوتبال پديده و اينکه گفته مي‌شود اين باشگاه براي حضور امير قلعه‌نويي پيشنهاد 4 ميلياردي داده است، عنوان کرد: به هيچ عنوان چنين موضوعي صحت ندارد. قلعه‌نويي خودش اعلام کرد که با توجه به شرايط استقلال مي‌خواهد در اين تيم بماند. خدا را شاهد مي‌گيرم با او صحبتي نکرده‌ايم و به هيچ عنوان چنين مبالغي صحت ندارد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود پديده مي‌خواهد محمدرضا خلعتبري، آندرانيک تيموريان و شهاب گردان را جذب کند، تصريح کرد: نمي‌دانم اين مسائل از کجا عنوان مي‌شود. ما هنوز سرمربي تيم خود را انتخاب نکرده‌ايم. قصد داريم تيم خوب، جوان و جنگنده‌اي را ببنديم. اصلا هم به دنبال اسم و رسم و تيم کهکشاني نيستيم. قصدمان اين است که با بازيکنان جوان وارد ليگ شويم و مي‌خواهيم زير 10 ميليارد تيم را جمع و جور کنيم.

مديرعامل باشگاه پديده در مورد اينکه اين مبالغ و اسامي از کجا عنوان مي‌شود، يادآور شد: نمي‌دانم اين مسائل را چه کساني بيان مي‌کنند. ما به اين موارد کاري نداريم و کار خود را انجام مي‌دهيم. سؤال من اين است که 16 تيم در ليگ برتر حضور دارند چرا براي 15 تيم ديگر اين مسائل را بيان نمي‌کنند. ما به اين موارد فکر نمي‌کنيم.

وطن‌خواه در مورد هدف حضور اين تيم در ليگ برتر، ‌گفت: سعي مي‌کنيم که خود را در سال اول حضورمان در ليگ برتر تثبيت کنيم. در تلاش هستيم که در رتبه‌هاي بالاي جدول قرار بگيريم و مي‌خواهيم عملکرد خوبي در ليگ برتر داشته باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا