گوناگون

پيگريني: شايسته قهرماني بوديم

منچسترسيتي با پيروزي دو بر صفري که برابر وستهام به دست آورد 86 امتيازي شد و قهرمان رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر انگليس شد.

به نقل از ايسنا، مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي که در نخستين فصل حضورش در اين تيم جام قهرماني را به دست آورد بسيار خوشحال است. او پس از چهارمين قهرماني سيتي در رقابت‌ها‌ي ليگ برتر انگليس ، گفت: من بسيار خوشحال هستم و اين فقط به خاطر بالا بردن جام قهرماني نيست، بلکه به خاطر بازي‌هاي درخشاني است که منچسترسيتي در اين فصل به نمايش گذاشت. بسيار راحت است که يک تيم پس از اين که گلي را به ثمر رساند به کار دفاعي روي آورد و چشم به ضد حملات بدوزد، ولي من اين شيوه را دوست ندارم، چرا که طرفدار بازي هجومي هستم.

او افزود: تيم‌هاي بزرگ اصلا دوست ندارند پس از پايان فصل دست خالي بمانند. منچسترسيتي در فصل جاري دو جام را بالاي سر برد. امروز و فردا استراحت خواهيم کرد، اما روز سه شنبه دست به کار خواهيم شد و خود را آماده فصل بعد خواهيم کرد. فصل آينده براي منچسترسيتي و هوادارانش از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

سرمربي شيليايي همشهري‌ها در پايان سخنان خود گفت: براي من افتخار بزرگي است که نخستين مربي خارج اروپايي هستم که جام قهرماني ليگ برتر انگليس را بالاي سر مي‌برد. فصل سختي را پشت سر گذاشتيم، اما از عملکرد خود و تيمم راضي هستم. بر اين باورم که همه از ديدن بازي‌هاي منچسترسيتي در اين فصل لذت بردند. بازيکنان و من هم فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم و از عملکرد خود رضايت داريم، چرا که تيم بسيار خوب ظاهر شد و اين کمتر از بالا بردن جام قهرماني نيست. مي‌خواهم به همه تيم تبريک بگويم. فصل خوبي بود. گاهي اوقات به مشکل برخورديم، اما خيلي سريع جبران کرديم. ما 9 امتياز از چلسي و هفت امتياز از ليورپول عقب بوديم، اما به شکل باور نکردني جبران کرديم و در نهايت ثابت کرديم که بهترين تيم ليگ برتر انگليس هستيم.

منچسترسيتي با 86 امتياز جام قهرماني را بالاي سر برد. ليورپول با 84 و چلسي با 82 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جاي گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا