گوناگون

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت شهادت مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

ایثار و شهادت مبین اوج ایمان، عبودیت و نماد کامل تحقق والاترین ارزش­های معنوی و الهی در وجود انسان است. شهادت کامل ترین درجه تعالی و رشد اعتقادی و ایمانی و جلوه گر غایت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات الهی است.

تاریخ نشان داده است که ایثار و شهادت، تنها نظام ارزشی- اعتقادی قدرتمندی است که توان مقابله با هر گونه نظام ظلم و جور در تاریخ را داشته است و دارد و تنها فرهنگی است که ضعف و ناتوانی دسیسه ها و توطئه های مستکبران را بر ملا می ­سازد و در نهایت عزت، بزرگی و استقلال را برای مردمان به ارمغان می ­آورد چنانکه انقلاب اسلامی ایران در اثر همین روحیه و آرمان توانست در مقابل تمامی قدرت های جهان ایستادگی نماید و به پیروزی رسد.

دستان استکبار در هر برهه از تاریخ به خون جوانان، مردان و زنان بی گناهی آغشته گردیده که خواستار پاکی، شرف و انسانیت هستند و این بار شاهد شهادت تعداد بی شماری از برادران و خواهران دینی و دردناک تر آنکه شاهد ریختن خون کودکان پاکی هستیم که در شهر غزه به دست مزدوران و صهیونیست ها صورت می گیرد. امروز جنایتکاران با افکار شیطانی خود مساجد این شهر را آماج حمله و گلوله قرار می دهند و مردمان آن را به اسارت می کشند و از هر گونه توهینی به مسلمانان دریغ نمی کنند.

این کوردلان بدانند که به لطف و یاری خداوند متعال حق بر باطل پیروز خواهد شد و به مانند همیشه روسیاهی و شکست نتیجه عمل زشت و ضد بشری آنان خواهد بود و داغ بی آبرویی و حقارت بر پیشانی مجامع جهانی و اتحادیه عرب به خاطر سکوت و بی تفاوتی اشان در مقابل  این همه جنایت زده خواهد شد.

ما امیدوار هستیم و یقین داریم بحران در عراق، سوریه، غزه فروکش خواهد کرد و برخلاف تصورات پوشالی آمریکا، صهیونیست، انگلیس و سایر قدرت های جهانی که حامیان پشت پرده آنان هستند آنچه باقی خواهد ماند پیروزی مسلمانان و گسترش اندیشه های اسلامی است.

ما باور داریم با گسترش جریان استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و گرایش جهانی به اسلام و ارزشهای اسلامی که امروز شاهد آن هستیم و همچنین با پیوند اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مسلمانان در سراسر جهان به سوی جهانی اندیشمند، صلح جو و ایستاده در مقابل طوفان های سهمگین حوادث و توطئه های دشمن حتماً با سونامی مرگ و نابودی آنان در آینده روبه رو خواهیم بود و در جهت تحقق حکومت عدل جهانی که امید و آمال مسلمانان و مردم تمامی جهان است پیش خواهیم رفت و جهان از ظلم و ستم رهایی خواهد جست و دست مستکبران و شیطان صفتان از کشورهای مسلمان کوتاه و ظلم و ستم از جهان برچیده خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده شهدا و ایثارگران ضمن آنکه این اعمال ضد انسانی را به شدت محکوم می نمایم، به ارواح شهدای غزه درود می فرستم و در آستانه شب های قدر حماسه و دلیری شهدای غزه را گرامی داشته و همراه با خانواده شهدا، جانبازان و مردم ایران تعالی و پیروزی مسلمانان به خصوص غزه قهرمان را آرزو دارم.

سید محمدعلی شهیدی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا