Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

جزئیات جالب پیدا شدن جسد گمشده توسط گوگل مپ بعد از ۱۰ سال + عکس و ویدیو

میهن پست – فردی با مشاهده نقشه های گوگل مپ توانست جسد فردی که حدود ۱۰ سال پیش مفقود شده بود را در درون یک خودروی غرق شده در یک برکه پیدا کنند.
همان گونه که می دانید گوگل مپ از جمله اپلیکیشن‌های محبوب گوشی‌های هوشمند است که کارایی فراوانی داشته و این اپلیکیشن علاوه بر نقشه قابلیت نمایش ماهواره‌ای را نیز دارد.
دیوید لی نایلز در سال ۲۰۰۶ و در سن ۷۲ سالگی، پس از تشخیص ابتلا به سرطان و افسردگی به یکباره ناپدید شد و تا چندی پیش خبری از او در دست نبود.
یک فرد که شغلش تزئین درخت کریسمس است، به شبکه محلی وود تی وی گفت: «ناگهان متوجه شدم که یک ماشین در درون برکه غرق شده است. هیچ کس قبل از من آن را ندیده بود. برکه چندان تمیز نبود و آب هم بی‌حرکت نبود.» او به پلیس تماس گرفت و پلیس نیز خودروی مغروق را از داخل آب به بیرون کشید.

در این میان اعضای خانواده‌ی آقای نایلز برای ادای احترام به او در کنار برکه گرد هم آمده بودند. اسکات هثاوِی، پسرخوانده‌ی آقای نایلز، می‌‎گوید: «امروز برای ما به منزله پایان یک تجسس طولانی مدت است. چرا خدا ۹ سال طولش داد، واقعا نمی‌دانم! به هر حال ما خیلی خوشحالیم. خوب است که او به خانه برگشته است.»

اگر چه بقایای جسد پیدا شده هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما افسران پلیس از روی دندان و کیف پیدا شده در داخل خودرو می‌گویند که این جسد مربوط به آقای نایلز است.


منبع: wisance

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا