Mihanpostپزشکیپژوهشیپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسعمومیگوناگون

پیرترین زن جراح دنیا با ۸۹ سال سن همچنان به کار خود مشغول است

بسیاری با افزایش سن ، خود را با حرف هایی مثل ” دیگر پیر شده ام و  دیگر از ما گذشته است ” متقاعد می کنند. اما این بار مطلبی داریم در مورد پیرترین زن جراح دنیا که با ۸۹ سال سن همچنان به کار خود مشغول است آن هم کار مهم و دقیق جراحی در اتاق عمل که ثابت نمود کهولت سن باعث نشده ادامه  کار و فعالیتش ناممکن شود.

پیرترین زن جراح دنیا خانم ” آلا ایلینویچنا لوشکینا” نام دارد که با سابقه  ۶۷ ساله جراحی در بیمارستان شهر ریازان از کشور مسکو همچنان مشغول فعالیت است و  توانسته لقب پیرترین جراح دنیا را به خود اختصاص دهد . وی در کمال صحت و سلامت جسمی روزانه تا ۴ عمل جراحی موفقیت آمیز را انجام می دهد که هیچ مشکلی هم از این لحاظ ندارد. البته باید بدانید که وی از برادر زاده معلولش به همراه ۸ گربه خانگی نیز در آپارتمانش نگهداری می کند.

تعداد عمل های وی تا کنون به بیش از ۱۰ هزار عمل می رسد که نشان می دهد در این مدت هیچ مانعی نتوانسته جلوی پیشرفت و کارش را بگیرد. از نظر پیرترین زن جراح دنیا ، جراحی فقط یک حرفه و شغل نیست بلکه سبکی از زندگی است که باید همیشه جاری و زنده  باشد و در صورت توقف چه کسی عمل های جراحی را انجام خواهد داد؟!

همه  ما در مواجه با این چنین افراد با صلابت و با پشتکاری که با وجود افزایش سن ، در سلامت کامل هستند و نیز دست از کار و تلاش نکشیده اند ، به دنبال راز و رمز این سلامت و موفق بودن هستیم  که خانم ” آلا ایلینویچنا لوشکینا” در جواب می گوید :

پشت پرده  این موفقیت و سالم بودن هیچ رمزی نیست . من از هر نوع غذایی می خورم ، زیاد می خندم و زیاد گریه می کنم . همین!

در ادامه شما را به دیدن تصاویری از پیرترین زن جراح دنیا با ۸۹ سال سن دعوت می نماییم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا