گوناگون

پیشرفت ایران اسلامی در سایه وحدت محقق شده‌است/ اقتدار پلیس در سایه مردمداری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز شاهرود ضمن اشاره به نقش قابل توجه و تاثیرگذار ایران بر مسایل منطقه‌ای خاطرنشان کرد: دنیا فهمیده است که بحران موجود در منطقه خاورمیانه بدون دخالت و حضور موثر ایران قابل حل نیست.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفتهای ایران اسلامی در زمینه های اقتصادی، علوم مختلف و تبادلات سیاسی به کابوسی برای دشمنان ما تبدیل شده است، افزود: آنها باید فهمیده باشند که این همه تحریم و تهدید بر عزم و اراده ملت غیور ایران تاثیری نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درایت رهبری، پشتیبانی و حمایت مردم را مهمترین دلیل پیشرفت روبه جلوی ایران دانست و تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ما با توکل به خدا، تمام نقشه های استکبار جهانی را خنثی کرده است و این روند ادامه خواهد داشت.

سعیدی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز به برکت تلاش دانشمندان جوان خود با اتکا به بومی سازی علوم و تکنولوژی به یکی از کشورهای پیشرفته دنیا و صادر کننده علم تبدیل شده و دوست و دشمن به این مهم اذعان دارند.

وی همچنین فرارسیدن عید سعید غدیر را تبریک گفت و ضمن بیان فلسفه این روز بزرگ در تاریخ بشریت، خاطرنشان کرد: عقل با تمام وجود اصل فرا زمانی ولایت را درک می کند.

خطیب جمعه شاهرود با برشمردم آثار و برکات غدیر و همچنین ولایت، تصریح کرد: آحاد جامعه در دیدگاه الهی در یک رتبه و یکسان و همگان نیازمند رهبری هستند.

سعیدی آرامش حاکم بر ایران اسلامی را در سایه وحدت مردم و تبعیت از رهبری و قانونمداری دانست و افزود: کار و تلاش در سایه وحدت باعث پیشرفت کشور شده است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی و رشادتهای این نیرو را یادآور شد و افزود: فعالیت های پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت شاهرود با تصریح بر اینکه پیچیدگی کار و اقدامات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: اقتدار این نیرو در سایه قانونمداری و مردمداری است.

سرهنگ پاسدار رحمت الله طاهری فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این آئین به مناسبت هفته نیروی انتظامی به تشریح فعالیت های این نیرو در سطح شهرستان پرداخت و گفت: اعتماد مردم مهمترین هدف پلیس است و اگر کسی به این مهم خدشه وارد کند با هیچ چیز قابل جبران نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا