گوناگون

چهاردرصد جمعیت زنجان از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند

81213743 5782698

سیدمسعود حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 23 هزارو 241 خانوار شامل 42 هزار و 958 نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان استفاده می کنند.

وی یادآورشد: هم اکنون 35 سرفصل خدماتی از جمله اشتغال، فرهنگ، کمک هزینه ازدواج، معافیت سربازی، خدمات حقوقی، مسکن و پرداخت وامهای مختلف به جمعیت زیرپوشش این نهاد در زنجان ارایه می شود.

حسینی همچنین بااشاره به اینکه طی ماه مبارک رمضان 15 برنامه مختلف در حوزه حمایت امداد اجرا می شود، افزود: برگزاری محفل انس با قرآن برای ایتام دوره راهنمایی و متوسطه، اجرای معاینه بالینی و چکاپ ایتام تحت پوشش و حامی یابی با همکاری حوزه مشارکت های مردمی امداد در قالب طرح های اکرام ایتام، طاها و محسنین از جمله برنامه های مذکور است.

وی تعداد حامیان ایتام درکمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان راهشت هزار و 984 حامی عنوان اظهار کرد: این تعداد حامی از یک هزار و 960 یتیم حمایت می کنند که به طور میانگین برای هر یتیم ژنج حامی وجود دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 713 نفراز ایتام تحت پوشش این نهاد در روستاها زندگی می کنند.

حسینی ابراز کرد: پارسال 26 میلیارد و 688 میلیون ریال از محل کمک های حامیان برای ایتام تحت پوشش هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده سالانه 10 درصد از جمعیت زیر پوشش این نهاد به واسطه توانمند شدن از چرخه حمات این نهاد خارج می شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دریافت کمک های مردمی در ایام مبارک رمضان را داشته ودر این راستا شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33786602 تماس حاصل کنند.

7318/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا