گوناگون

چهارمحال و بختیاری، ظرفیتی عظیم برای توسعه ورزش در کشور

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان ظرفیت عظیمی برای توسعه و رونق ورزش در کشور محسوب می‎شود، عدم توجه به زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری را بزرگترین ظلم در حق استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم‌سلیمانی ششم آبان ماه ‌در دیدار با‌ رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با اشاره به مشغله‌ها و حاشیه‎های کاری این روزهای کفاشیان، از حضور و اهتمام ویژه وی برای پیگیری و حل مشکلات ورزشی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

وی با اشاره به استعدادها و ظرفیت بی‌نظیر و قوی ورزشی استان چهارمحال و بختیاری، به کوه‎های سر به فلک کشیده و آب‌های جوشان و روان و زمین‎های بکر در این منطقه خوش آب و هوایی کشور اشاره کرد.

سلیمانی با بیان اینکه این استان ظرفیت عظیمی برای توسعه و رونق ورزش در کشور محسوب می‎شود، عدم توجه به زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری را بزرگترین ظلم در حق استان دانست.

وی با اشاره به زیرساخت‎های ضعیف ورزشی استان خاطرنشان کرد: استان به دلیل ارتفاعات بلند، چهار فصله و کوهستانی بودن، شرایط مطلوبی برای انجام ورزش‌‎های همگانی دارد اما متاسفانه عدم تجهیز زیرساخت‎ها استان را در مهجوریت قرار داده است.

سلیمانی وجود برف همیشگی در ارتفاعات استان را یکی دیگر از ظرفیت‎ها برای گسترش ورزش‎های زمستانی دانست و گفت: متاسفانه در این حوزه نیز عدم تجهیز زیرساخت‎ها، موجب شده که ورزشکاران ملی ما از این نعمت بی‎بهره بمانند.

وی به وضعیت نامطلوب ورزشگاه‌های استان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر دهکده‎های ورزشی، سالن‌های ورزشی برای آموزش و پرورش و ورزشگاه‌ها در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

سلیمانی از تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت برای آماده‌سازی و بهره‌برداری از 25 استادیوم ورزشی استان خبرداد و گفت: با تصویب هیئت دولت تا پایان سال 94 بیش از 25 استادیوم ورزشی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی دو سال آینده تحول عظیمی در عرصه ورزشی شاهد خواهیم بود گفت: در راستای ارتقاء جایگاه ورزش در استان اقدامات ریشه‌ای انجام گرفته که تحول آفرین خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا