گوناگون

چهار میلیارد ریال برای سلامت مددجویان کمیته امداد ابرکوه هزینه شد

81147150 5665647

حسن غلامپور روز پنج شنبه در حاشیه سرکشی فرماندار و مدیر بیمارستان ابرکوه و همچنین مسئول امور اجتماعی کمیته امداد استان از تعدادی از سالمندان زیرپوشش کمیته امداد ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون 2هزار خانوار زیرپوشش و حمایت این نهاد هستند .

وی بابیان اینکه تعدادی از مددجویان این نهاد سالمندان هستند، افزود: سرکشی به موقع و بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی درمانی و خدمت به سالمندان از اولویت کاری این نهاد است .

در ادامه این دیدار فرماندار ابرکوه با تشکر از خدمات و فعالیت های کمیته امداد حضرت امام(ره) این شهرستان به نیازمندان افزود: کمیته امداد در حوزه های مختلف بویژه حوزه بهداشت و سلامت مددجویان تلاش چشمگیری داشته است .

برزگر تصریح کرد: کمیته امداد جایگاه خوبی در بین احاد مردم داشته است و مردم هم متقابلا اعتماد بسیار خوبی از این نهاد دارند.

مدیر بیمارستان خاتم النبیاء (ص) ابرکوه هم با ویزیت رایگان در منزل تعدادی از سالمندان گفت : دولت بحمدالله تلاش دارد ملت بیشتر از خدمات پزشکان متخصص بهره مند شوند .

دکتر اکبری خاطرنشان کرد: تحول سلامت در دستور کار دولت است و یکی از خدمات دولت در حوزه سلامت ویزیت رایگان زایمان های طبیعی است. ک3

7539/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا