گوناگون

ژاپن و تايلند در يک چهارم نهايي به هم رسيدند

با پايان يافتن مسابقه‌هاي مقدماتي گروه‌هاي C و D فوتسال جام ملت‌هاي آسيا در ويتنام، چهره 4 تيم صعود کننده از اين دو گروه به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها نيز مشخص شد. در بازي‌هاي امروز در گروه C تايلند مقابل لبنان به تساوي 3 بر 3 دست يافت و چين تايپه نيز 3 بر 2 مالزي را شکست داد. به اين ترتيب از اين گروه تايلند با 7 امتياز به عنوان صدرنشين و لبنان نيز با 4 امتياز به عنوان تيم دوم به مرحله بعد رقابت‌ها راه يافتند.

به نقل از ايسنا، در گروه D ژاپن با نتيجه 4 بر صفر از سد قرقيزستان گذشت و ازبکستان نيز 3 بر صفر کره جنوبي را از پيش رو برداشت. در اين گروه نيز ازبکستان با 7 امتياز و ژاپن نيز با 6 امتياز به ترتيب به عنوان‌ تيم‌هاي اول و دوم راهي مرحله يک چهارم نهايي شدند.

در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا، ايران و ويتنام رودرروي يکديگر قرار مي‌گيرند و استراليا و کويت نيز مقابل هم صف‌آرايي خواهند کرد.

همچنين ژاپن مقابل تايلند قرار مي‌گيرد و ازبکستان، لبنان را پيش رو خواهد داشت که تمامي اين بازي‌ها در روز چهارشنبه انجام خواهد شد تا چهره چهار تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايي مشخص شود.

به اين ترتيب يکي از تيم‌هاي ژاپن و تايلند که از مهم‌ترين رقباي ايران در اين رقابت‌ها محسوب مي‌شدند، در اين مرحله از مسابقه‌ها، حذف خواهد شد.

در مرحله نيمه نهايي نيز برنده بازي ايران و ويتنام مقابل برنده بازي ازبکستان و لبنان قرار مي‌گيرد و تيم پيروز مسابقه استراليا و کويت نيز رودرروي برنده بازي تايلند و ژاپن قرار مي‌گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا