گوناگون

کارآیی سیستم حمل و نقل عمومی در بندرعباس افزایش پیدا کند/ انجام مطالعات طرح جامع ترافيك

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي رضايي بعد از ظهر دوشنبه در نشست شوراي ترافيك استان هرمزگان با اشاره به اهميت و جايگاه اين شورا در تصميم گيري براي وضعيت ترافيكي استان، بيان داشت: بايد مباحث كلان مرتبط با وضعيت ترافيك در اين شورا به صورت دقيق مورد بررسي قرار گرفته و مصوبات خوبي براي رفع مشكلات ترافيكي داشته باشيم.

وي با تاكيد بر لزوم نظارت بر اجراي مصوبات، افزود: مصوبات شوراي ترافيك بايد با پيگيري و نظارت دستگاه هاي مسئول به خوبي پيگيري و اجرا شود و بايد بر روند اجراي مصوبات نظارت داشته باشيم.

معاون عمراني استاندار هرمزگان در ادامه از انجام مطالعات طرح جامع ترافيك شهر بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: مطالعات اوليه اين طرح انجام شده و مباحثي همچون توسعه شبكه معابر، احداث تقاطع هاي غيرهمسطح، توسعه حمل و نقل عمومي، احداث پاركينگ ها و مباحث مديريتي ترافيك در شهر بندرعباس در اين طرح ديده شده است.

رضايي به مشكلات حمل و نقل عمومي در بندرعباس اشاره كرد و گفت: از جمله دلايل ترافيك در شهر بندرعباس اين است كه سيستم حمل و نقل عمومي در اين شهر كارآيي لازم را ندارد و به درستي تعريف نشده است كه بايد اين سيستم براي بهبود وضعيت ترافيكي اصلاح شود.

وي خاطرنشان كرد: شوراي ترافيك در اين خصوص وظايف سنگيني به عهده دارد و اميدواريم با همكاري همه دستگاه ها بتوانيم مشكلات را حل كنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا