گوناگون

کارمزد از کارت‌خوان، تصمیم بازگشت به عقب است

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان زنجان با اشتباه دانستن تصمیم بانک مرکزی در اخذ کارمزد از دستگاه‌های کارت‌خوان، گفت: با این تصمیم به 10 سال عقب بازخواهیم گشت.

محمدکاظم کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: متاسفانه در برهه‌ای از زمان تصمیماتی اتخاذ می‌شود که اصناف را به چالش می‌کشاند؛ در حالی‌که فضا باید برای فعالیت این قشر از جامعه به‌خوبی فراهم شود تا شاهد رونق بازار باشیم.

وی تصریح‌ کرد: چندی است که بانک مرکزی از اجرای مصوبه‌ای خبر می‌دهد که بر اساس آن از اصناف بابت استفاده از کارت‌خوان کارمزد اخذ خواهد شد که این موضوع به نظر من اقدامی بی‌نتیجه بوده و باعث عقب‌گرد در امور خواهد بود.

این فعال صنفی با اشاره به این‌که توسعه بانکداری الکترونیک با این تصمیم بانک مرکزی به سرانجام نخواهد رسید، افزود: با این تصمیم قطعاً بسیاری از واحدهای صنفی از استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان خودداری خواهند کرد و این موضوع بازگشت به عقب خواهد بود.

کاویانی با ابراز امیدواری نسبت به تجدید نظر نسبت به این تصمیم گفت: باید با اتخاذ تصمیمات مناسب‌تر و استفاده از نظرات کارشناسان فعال در حوزه اصناف شرایط را برای آرامش هرچه بیشتر جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا