گوناگون

کارگران میادین میوه و تره بار بیمه می شوند

81222409 5797600

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران سید احمد صفوی یزدی روز سه شنبه تصریح کرد: بیمه و شناسنامه دار کردن کارگران، ساماندهی و اسکان کارگری مناسب از 25 به 50 بازار و غرفه عرضه کننده محصولات دارای طرح رهگیری و شناسنامه دار کردن محصولات از 40 به 90 باب از برنامه های سال 93 است.

وی در خصوص عرضه محصولات به صورت دست چین به میزان 5 هزار و 400 تن تصریح کرد: آموزش کارگران از هزار به 1200 ساعت، استقرار مدیریت بیمه در سازمان با توجه به پوشش بیمه ای 5 هزار نفر کارگر شاغل نیز از برنامه های امسال است.

وی ادامه داد: تلاش و ارائه راهکار برای تبدیل بازارهای کم بازده به بازارهای برخوردار با تغییر شیوه های بهره برداری و آموزش کارگران به تعداد هزار و 200 ساعت در سال 93 در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیگیری امور رفاهی کارگران در میادین و بازارها از قبیل احداث خوابگاه، حمام، آشپزخانه مرکزی، تامین و استفاده از لباس کار متحد الشکل به همراه کارت الصاقی شناسایی در میادین و بازارها به صورت متمرکز انجام می شود.

صفوی با اشاره به اینکه میادین و بازارها به 118 دستگاه خودپرداز و تعداد 1988 دستگاه کارتخوان تجهیز شده اند، گفت: اجرای طرح استقرار صندوق های فروشگاهی به تعداد 155 دستگاه و ادامه روند توسعه و تجهیز کلیه غرف در میادین و بازارها در سال 93 در برنامه است.

صفوی افزود: اجرای طرح پایش باقیمانده سموم و آلاینده های شیمیایی در محصولات کشاورزی، استقرار سامانه مدیریت HSE در مجموعه های تحت پوشش سازمان اخذ گواهینامه استاندارد تشویقی برای 14 مرکز در سال 1393 و افزایش تعداد آنها به 25 مرکز نیز امسال اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: استمرار و نگهداشت نظام مدیریت محیط زیست ایزو 14001 در تمامی میادین و بازارچه ها، ایجاد مدیریت جدید با عنوان ˈمدیریت نظارت کیفی محصولات باغی زارعی، ارگانیک وگواهی شدهˈ به منظور گسترش سطح خدمات در عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده انجام می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل و توسعه اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل مواد پروتئینی پایانه های عرضه عمده و تقویت شبکه توزیع و قرنطینه درون سازمانی از دیگر برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار در سال جاری است، اضافه کرد: نظارت بر محصولات در حال عرضه در غرفه های محصولات گواهی شده و نمایشگاه های عرضه این محصولات، مکان یابی و طراحی پایانه های عرضه عمده مواد پروتئینی و مرکز عرضه بهداشتی دام در غرب تهران امسال صورت می پذیرد.

صفوی خاطر نشان کرد: نمونه برداری و انجام آزمایشات بر روی انواع محصولات عرضه شده و اجرای طرح کالیبراسیون تجهیزات برودتی در حال اجرایی شدن است.

وی در خصوص اینکه استفاده از ساختمان های متحد الشکل و تیپ که معرف برند سازمان از دیدگاه مردم باشد از دیگر برنامه های سازمان میادین است، گفت: استقرار بازارهای ثابت سازمانی در کلیه محلات شهر تهران به منظور استمرار در ارائه خدمات رسانی و کاهش سفرهای درون شهری شهروندان و تلاش برای صرف منابع محدود بر موضوعات اصلی جهت ارتقا قدرت رقابتی سازمان در دستور کار قرار دارد. این در حالیست که تلاش بر قابلیت های درونی سازمان جهت استفاده و بهره مندی حداکثری از فرصت های موجود است.

تهرام/7561/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا