گوناگون

کارگروه پیگیری طرح‌های عمرانی ایلام با حضور برخی از وزرا تشکیل می‌شود

‌با حضور وزرای کشاورزی‌، صنعت، معدن، تجارت و برخی دیگر از وزرا کارگروه پیگیری طرح‌های عمرانی ایلام تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روایط عمومی استانداری ایلام، در دیدار استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور، وی دستور داد کارگروه پیگیری طرح‌های عمرانی ایلام را با حضور برخی از وزرای دولت تشکیل شود.

مهندس «محمدرضا مروارید» در این باره گفت: دکتر جهانگیری در جریال کل تحولات استان خصوصا برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان قرار دارد و از سفرهای شهرستانی و دیدارهای مردمی به عنوان یک رویه خوب در استان یاد کرد.

استاندار ایلام افزود: در این دیدار در خصوص برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام دولت در استان ایلام تبادل نظر انجام شد و معاون اول رئیس جمهور از اقدامات دولت در استان ایلام ابراز رضایت کرد و با بیان کرد باید از وجه مردمی استاندار به عنوان یک مزیت برای پیشبرد اهداف نظام بهترین استفاده را نمود.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: جهانگیری دستور داد کارگروه پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان ایلام با حضور وزرای کشاورزی‌، صنعت، معدن، تجارت و برخی دیگر از وزرا با مسئولیت آقای “رضا ویسیه” معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی استان ایلام تشکیل گردد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا