گوناگون

کار مطالعه آزاد راه کربلا در محور شهرستان سنقروکلیایی آغاز شده است

81173880 5712547

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهندس علیرضا محفوظی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سنقر با اشاره به اینکه آزاد راه کربلا متعلق به کل کشور است، افزود: سرمایه گذار بخش خصوصی که یک شرکت دو ملیتی اروپایی است با مشارکت صددرصدی، این پروژه مهم را اجرا خواهد کرد.

وی گفت: پیمانکار این پروژه مهم باید توان و تجربه خوبی داشته و از ظرفیت های بودجه ای و غیر بودجه ای بتواند استفاده کند و همچنین از توان مالی مناسبی باید برخوردار باشد.

محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه کمربندی شرقی این شهرستان که با 30 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده بود با اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به طول 13 کیلومتر در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه هم با اشاره به سابقه دیرینه تاریخی و تمدنی کرمانشاه، این استان را پرچمدار بزرگ دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

آیت اله آزرمی خاطرنشان کرد: کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس آسیب های فراوانی دیده و سرمایه گذاری صورت گرفته در سال های اخیر متناسب با نیازهای استان نبوده است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با عزم ملی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات، استان به جایگاهی برسد که بخشی از این ناملایمات برطرف شود.

منوچهر پروینی سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی نیز احداث آزاد راه کربلا را موجب برون رفت این شهرستان از بن بست عنوان کرد و گفت: این پروژه موجب کوتاه شدن مسافت این شهرستان به استان های همجوار و معرفی ظرفیت های گردشگری سنقر به مسافران خواهد شد.

بزرگراه کربلا هم اکنون از طریق شهرهای کرمانشاه، صحنه و کنگاور این استان را به همدان و تهران متصل کرده است.

1446/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا