گوناگون

کاش مسئولان علیه داعش موضع می‌گرفتند

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: کاش این قدر که مسئولان علیه منتقدان سخن می‌راندند و اقدام می‌کردند علیه رژیم صهیونیستی و داعش و گروههای تروریستی هم موضع می‌گرفتند.

به گزارش خانه ملت، در جمع عده‌ای دانشجو اشاره کرد برخی از مسئولین آنقدر علیه منتقدان داخلی خود سخن می‌رانند که گویی دشمن شماره 1 دولت این منتقدان هستند ولی از آن طرف می‌بینم که علیه گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی و جنایات آمریکا یا سخن نمی‌گویند یا بسیار ناچیز که حق مطلب را ادا نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: دلیل این همه نگرانی از نگرانی عده ای دلسوز انقلاب نظام معلوم نیست چه می‌باشد دلیل این همه یکسویه نگری و برخورد قهرآمیز با رسانه های منتقد مشخص نیست چه می‌باشد شاید بگویند چه برخوردی؟ خوب است میزان یارانه به رسانه‌های منتقد را با یارانه با رسانه ای مجیزگو مقایسه کنید و میزان آگهی های دولتی به رسانه های منتقد با رسانه های همراه با دولت را مقایسه کنید، کافی است سر به دادسرای رسانه بزنید و حجم شکایات علیه آن ها را ببینید.

کافی است نگاهی به عملیات روانی علیه رسانه های منتقد را در دولت نظاره کنید کافی است نحوه دعوتها در مراسمات دولتی را نظاره کنید آن وقت خواهید فهمید تحمل و مدارا و حرفهای شعاری بعضیها میزان رنگ واقعیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا