گوناگون

کافو: بايد قهرمان شويم

تيم ملي فوتبال برزيل با پيروزي برابر کلمبيا به جمع چهار تيم برتر جام جهاني 2014 راه يافت.

کافو، ستاره سابق برزيل از صعود اين تيم به نيمه نهايي بسيار خوشحال است. او گفت: من هم مانند تمام مردم برزيل خوشحال هستم و اميدوارم که در بازي بعدي برابر آلمان هم پيروز شويم و در نهايت جام را بالاي سر بريم.

به گزارش ايسنا، او درباره عملکرد نيمار گفت: نيمار هر چند آسيب ديده است اما تورنمنت خوبي را پشت سرگذاشت. اگر او در زمان من بازي مي کرد بدون شک از ديدن او لذت مي بردم. نيمار بسيار با تکنيک است و تيم به او نياز دارد.

تياگو سيلوا بعد از آن که بازي تيمش برابر شيلي به ضربات پنالتي کشيده شد حاضر نشد پشت ضربه قرار گيرد و شروع به گريه کردن کرد. اين حرکت سيلوا بازتاب زيادي در رسانه هاي برزيلي داشت و حتي فيليپه اسکولاري سرمربي تيم به انتقاد از کاپيتان تيمش پرداخت.

کافو درباره حرکت سيلوا، گفت: بازيکنان در ديدار برابر شيلي گريه کردند، اما الان ديگر زمان گريه کردن نيست و بايد با اقتدار جام قهرماني را بالاي سر ببرند. واکنش سيلوا هم طبيعي بود، چرا که او فشار زيادي را به عنوان کاپيتان تيم تحمل مي کند. 200 ميليون برزيلي چشم انتظار قهرماني تيم خود هستند. من مي دانم که اسکولاري سرمربي باتجربه اي است و مي تواند چنين فشارهايي را تحمل کند.

کافو درباره اين سوال که آيا برزيل مي تواند جام قهرماني را بالاي سر ببرد، اين گونه پاسخ داد: سلسائو اين توانايي را دارد که هر تيمي را شکست دهد. ما برزيل هستيم؛ تيمي که پنج بار جام قهرماني را بالاي سر برده است. ما الان در زمين خود بازي مي کنيم و اين توانايي را داريم که براي ششمين بار جام را بالاي سر بريم و دل هواداران خود را شاد کنيم.

ستاره سابق ميلان درباره نحوه برگزاري اين رقابت ها گفت: بر اين باورم که جام جهاني برزيل از همه لحاظ خوب بوده است. ورزشگاه هاي محل برگزاري بازيها بسيار مهيا بوده اند و همه از فضايي که در برزيل حاکم است لذت مي برند. هر چند تيم هاي بزرگي از دور رقابت ها کنار رفته اند، اما از نظر فني شاهد جام جهاني بسيار خوبي بوده ايم ، چرا که تيم هاي بوده اند که در برزيل براي خود احترام کسب کرده اند مثل بلژيک و کاستاريکا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا