گوناگون

کالاهای ضروری مردم خلخال تامین می شود

81194597 5749837

به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار این شهرستان از خرید و توزیع انواع کالاهای ضروری وروزمره مردم از جمله شکر، برنج ، روغن نباتی ، گوشت قرمز وگوشت مرغ خبرداد.

وی گفت: 60 تن شکرخریداری شده وآماده توزیع است و با خرید 50 تن شکر دیگر به زودی کار توزیع آن آغاز خواهد شد.

احمدی افزود: برنامه ریزی برای خرید و توزیع گوشت مرغ به نرخ هر کیلوگرم 68 هزار ریال ، گوشت قرمز منجمد خارجی هرکیلوگرم 185 هزار ریال ، روغن نباتی با نرخ 17 درصد زیر قیمت بازار وبرنج به نرخ مصوب دولت انجام شده است.

فرماندار خلخال با انتقاد از بالا بودن نرخ غذا ونیز محدودیت تنوع غذایی دررستوران ها وغذا خوری های خلخال خواستار ساماندهی نرخ غذاها در این اماکن صنفی و برخورد با متخلفین شد.

احمدی اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری از هرگونه افزایش نرخ کالاها و خدمات در بازار خلخال در سه ماه اول امسال 120 پرونده تخلف صنفی در اداره تعزیرات تشکیل و متخلفین به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

او بیان کرد: در همین مدت سه هزار و 417 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و در این بازرسی ها صاحبان 60 واحد صنفی متخلف شناخته شده و پس از تشکیل پرونده به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

7119/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا