گوناگون

کاهش 25 درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان

فرمانده‌ی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه مأموران نظامی و انتظامی در راستای برقراری امنیت در کردستان موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند، گفت: در این راستا طی شش ماه نخست سال در زمینه‌ی کاهش تلفات در جاده‌ها و داخل شهرهای استان 25 درصد کاهش داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، سردار «مسعود خرم‌نیا»، در مراسم صبحگاه مشترک با اشاره به اینکه هفته‌ی نیروی انتظامی از 14 مهرماه با شعار «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» آغاز و تا 20 مهرماه ادامه می‌یابد، اظهار کرد: همه‌ی برنامه‌های هفته‌ی نیروی انتظامی در راستای شعار سال و با هدف برقراری امنیت و آرامش برای مردم در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف نیروی انتظامی با هدف گفتمان‌سازی و مشارکت مردم خاطرنشان کرد: 500 ویژه برنامه، طی هفته‌ی نیروی انتظامی در یگان‌های انتظامی و واحدهای مرزبانی مختلف استان کردستان اجرا می‌شود.

سردار خرم‌نیا با اشاره به اینکه امنیت در همه‌ی بخش‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و … در کردستان برقرار است، افزود: نیروی انتظامی در صف برتر برقراری نظم و امنیت در کشور و استان قرار دارد و در این مبحث همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه مأموران نظامی و انتظامی در راستای برقراری امنیت در استان کردستان موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است، یادآور شد: در این راستا طی شش ماه نخست سال، در زمینه‌ی کاهش تلفات در جاده‌ها و داخل شهرهای استان کردستان 25 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده‌ی انتظامی کردستان با اشاره به کاهش 15 درصدی سرقت‌ها در کردستان طی شش ماه نخست سال خاطرنشان کرد: در مدت یادشده در زمینه کشف جرائم در استان کردستان 12 درصد افزایش داشتیم.

وی با اشاره به تعامل مردم و نیروی انتظامی کردستان گفت: در شش ماه نخست سال، 23 هزار و625 تماس و ملاقات عمومی در سطح استان با مسئولان انتظامی انجام شده است.

سردارخرم‌نیا با بیان اینکه مشکلات و مسائل مطرح در ملاقات‌های عمومی با مسئولان انتظامی با احساس مسئولیت و سعه‌ی صدر پیگیری شده است، افزود: 77 هزار و 486 تماس تلفنی با مرکز پلیس 110 از سوی مردم استان انجام شده است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی مرکز پلیس 110 گفت: اکثر تماس‌های برقرار شده تقاضای خدمات و حضور پلیس را داشته‌اند که این خدمات در جلوی چشم مردم و محلی که درخواست شده انجام شده است.

اهدای نشان پلیس افتخاری در کردستان

فرمانده‌ی انتظامی کردستان افزود: مرزداران امروز در مرزهای کردستان با مجاهدت‌های خود اجازه هیچ گونه اقدام سوئی از آن سوی مرزها را نمی‌دهند و همواره مشغول برقراری نظم در مرزهای استان کردستان هستند.

وی با اشاره به برقراری تعامل هرچه بیشتر بین مردم و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای مشارکت مردم با نیروی انتظامی نماینده پلیس افتخاری سنندج امروز نشان پلیس را دریافت می‌کند.

سردار خرم‌نیا اظهار امیدواری با انجام اقدامات به موقع نیروی انتظامی شاهد افزایش، توسعه و تأثیرگذاری حرکت‌های مردمی در سطح استان کردستان باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا