گوناگون

کاهش 28 درصدی تلفات جانی در حوادث جاده‌ای سمنان

مدیرکل پزشکی قانونی سمنان از کاهش 28 درصدی تلفات جانی در حوادث جاده‌ای استان خبر داد و گفت: در این مدت از نظر تعداد خوشبختانه 32 نفر کمتر در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه سمنان، دکتر ابراهیم شاطری در جمع خبرنگاران افزود: در چهار ماهه نخست امسال 80 نفر در حوادث رانندگی استان سمنان جان خود را از دست دادند و این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 112 نفر بوده است و این عدد 28 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در این استان اظهار کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 69 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با 9 مورد در مسیرهای درون‌شهری و دو مورد در جاده‌های‌ روستایی گزارش شده است.

شاطری افزود: همچنین در چهار ماهه نخست امسال 1350 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 899 نفر مرد و 451 نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: مصدومان حوادث رانندگی چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، یک درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همچنین یادآور شد: در تیر ماه امسال نیز 23 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که از این تعداد 17 نفر مرد و شش نفر زن بودند. همچنین تعداد مصدومان حوادث رانندگی در این مدت 338 نفر بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا