گوناگون

کبه: مقصر حاشيه‌هاي کيش اميري بود

صحبت هاي بوبکر کبه در برنامه 90 واکنش معاون ورزشي استقلال را در پي داشت. مهاجم استقلال نيز در پاسخ به آن مصاحبه صحبتهايي را انجام داده است.

کبه در ابتداي صحبت هاي خود گفت: باشگاه استقلال قصد نداشت قراردادم را فسخ کند. تمام مسئولان استقلال از جمله علي فتح‌الله‌زاده و امير قلعه‌نويي که مي‌دانم به خدا اعتقاد دارند، نمي‌خواستند قراردادم را فسخ کنند و حتي تا لحظه آخر هيچ صحبتي در اين باره نشده بود.

وي با بيان اشاره به اين موضوع که براي فسخ قرارداد با استقلال پيشقدم شده بود، گفت:بر خلاف ميل باطني‌ام که دوست داشتم در تيم بزرگي چون استقلال که هواداراني زيادي دارد، بازي کنم و آن را بارها در مصاحبه‌هايم عنوان کرده بودم، مجبور شدم از اين تيم جدا شده و قراردادم را توافقي فسخ کنيم. اين اولين دروغ علي اميري بود. حالا مي‌فهمم که علاوه بر شخصيت بدي که اميري دارد، او دروغگو نيز هست!

مهاجم فصل گذشته تيم استقلال در مورد توهينش به کارمند باشگاه استقلال تصريح کرد: اميري مسلمان است و مي داند که يک مسلمان نبايد دروغ بگويد. حتما او به خدا اعتقادي ندارد، چون اگر اعتقاد داشت به من تهمت نمي‌زد و دروغ نمي‌گفت. بله، من با آن کارمند خانم در بعضي مواقع با صداي بلند صحبت مي‌کردم اما زماني که متوجه مي‌شدم که او تقصيري ندارد، عذرخواهي مي‌کردم و به او مي‌گفتم مرا درک کن. من به خاطر رفتن به کشورم، ديدن فرزندم که به تازگي به دنيا آمده بود و همچنين درگذشت پدرم شرايط سختي را سپري مي‌کردم و به همين خاطر واکنش نشان دادم.

کبه اضافه کرد: اين موضوع را بيشتر کارمندان و کساني که در باشگاه حضور داشتند، مي‌دانستند ولي نامي از آنها نمي‌برم چون در آنجا مشغول کار هستند و حرفه‌اي نيست که نامي از آنها ببرم. اميري خواسته با گفتن اين دروغ‌ها خودش را از خيلي چيزها تبرئه کند. اميري مدعي شده با من رفتار خوبي داشتند، اين در حالي است که کلمه «ما» براي من هيچ مفهومي ندارد. من از کسي در استقلال به غير او(اميري) بدي نديدم. در اين مدت تنها از شرايط استقلال صحبت کرده بودم اما با آدم‌هايي که در استقلال حضور داشتند، مشکلي نداشتم.

وي با بيان اينکه براي حرف‌هاي خود سند دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه نمي‌توانم نامي از شخص خاصي ببرم، چون در باشگاه مسئول هستند و با همه آنها ارتباط خوبي داشتم.

مهاجم فصل گذشته تيم استقلال در خصوص درگيري‌اش با پليس گذرنامه کيش گفت: دعوايي وجود نداشت و شايد در حد مشاجره لفظي بود. اين هم يکي از دروغ‌هاي اميري است.

وي در مورد مشکل مسکن خود افزود: در قرارداد ابتدايي من که نسخه‌اي از آن نيز موجود است، خدا شاهد است که ذکر شده بود،‌ تامين مسکن من برعهده باشگاه است. در نهايت پيگيري‌هاي قلعه‌نويي باعث شد که خانه‌اي براي من تامين شود.

مهاجم فصل گذشته استقلال ادامه داد: اميري مدعي شده که اگر من بازيکن خوبي نبودم، داماش گيلان و استقلال قرارداد خود را با من فسخ نمي‌کردند. در صورتي که مردم رشت مي‌دانند چه بازيکني بودم و چقدر به من لطف داشتند. آنها مي‌دانند که خودم با امير عابديني صحبت کردم و با توجه به اينکه قلعه‌نويي مرا مي‌خواست پولم را بخشيدم و به استقلال آمدم. در زمان حضورم در استقلال تنها در چهار پنج بازي به مدت 20 دقيقه يا يک نيمه به ميدان رفتم و سه گل هم به ثمر رساندم.

کبه در واکنش به صحبت‌هاي اميري که گفته بود، نمي‌گذارد کسي در ايران با او قراردادي ببندد، خطاب به معاون باشگاه استقلال گفت: تو نمي‌تواني به کميته انضباطي بگويي که تيمي با من قرارداد نبندد، چون روزي‌ام دست خداست و دست تو نيست. عملکرد و شخصيتم به من کمک مي‌کند اما شخصيت‌ات چه کمکي به تو خواهد کرد؟ تو مدام مشغول کارهاي شخصي خود با استفاده از نام باشگاه استقلال هستي!

وي خاطرنشان کرد: آقاي قلعه‌نويي! اين را بدان که بزرگترين ضربه‌اي که خوردي و حاشيه‌هايي که در جريان اردوي کيش براي استقلال رخ داد باعث شد تا تيم وارد حاشيه شود.آقاي قلعه نويي اين را بدان چون مقصرش اين آقا بود. اگر باور نداري مي‌تواني با دوست مشترک‌مان تماس بگيري تا از طريق او در جريان قرار بگيري. آقاي فتح‌الله‌زاده!شما آدم خوبي هستي و با اينکه از دست شما ناراحت بودم اما وقتي با هم صحبت کرديم، متوجه شدم براي استقلال زحمت مي‌کشي. شما نيز اين را بدانيد که وقتي چند بار براي انجام اموري که گفته بوديد نزد اميري بروم، به او مراجعه کردم اما اين آقا به من گفت که فتح‌الله‌زاده چه کاره است؟ من اينجا همه کاره هستم!

مهاجم فصل گذشته استقلال با انتقاد شديد از معاون ورزشي باشگاه استقلال تصريح کرد: آقاي قلعه‌نويي، زماني که مدام پيگير کارهاي من بودي به اميري گفتم که قلعه‌نويي گفته بايد خانه بگيرم ولي اميري گفت به قلعه‌نويي ربطي ندارد و تنها بايد در مورد مسائل فني نظر دهد. نه تنها من، بلکه همه کساني که در باشگاه مشغول کار بودند، از اين آقا صحبت‌هاي بدي نقل مي‌کردند ولي نمي‌دانم چرا کسي جلو نمي‌آمد تا صحبت کند. با اين وجود من واقعيت‌ها را به مردم مي‌گويم تا آنها در جريان کارهاي اين آقا باشند.

کبه افزود: مردم بدانند که 2 عامل باعث نتيجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته بود. اولي بي‌پولي و دومي علي اميري! اين موضوع را تنها من عنوان نمي‌کنم، بلکه بيشتر بازيکنان و عوامل باشگاه به اين موضوع اعتراف مي‌کردند. آقاي اميري، اگر من بازيکن بدي بودم، چطور روز آخر به هنگام خداحافظي وقتي مرا ديدي از 2 گل من مقابل الريان قطر تعريف کردي؟ و دست دراز کردي و به من سلام کردي و گفتي آفرين کبه تو بازيکن خوبي هستي اما من با تو دست ندادم و جواب تو را هم ندادم و گفنم من با تو کاري ندارم اين را که از ياد نبردي آقاي اميري؟در حالي که قبلاً چون درصدي از قراردادم را به تو نداده بودم و يا چون از طريق تو به استقلال نيامدم حتي جواب سلام من را نمي‌دادي.

وي ادامه داد: اميري روز آخر با لبخند دروغين به سمتم آمد و به من گفت آفرين بابت بازي خوبت مقابل الريان. نشان به آن نشان که وقتي براي دست دادن به من دستش را دراز کرد، با او دست ندادم. آقاي اميري، چطور آن موقع بازيکن خوبي بودم؟

مهاجم فصل گذشته استقلال در پايان گفت: قضاوت در مورد من و اين آقا بر عهده مردم مي‌سپارم و خدا مي‌داند چه کسي راست مي‌گويد و چه کسي دروغ. اميدوارم بار ديگر به ايران برگردم چون از ايران خاطرات خوبي در ذهن دارم و با مردم ايران مشکلي ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا