Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسمعماری

تصاویر شگفت انگیزی از یک کتابخانه در وسط جنگل‌های نیویورک !

تصاویر شگفت انگیز از یک کتابخانه در وسط جنگل‌های نیویورک که توسط شرکت آمریکایی Studio Padron طراحی شده را در حالی برای شما کاربران همیشه همراه مجله اینترنتی میهن پست آماده کرده ایم که این کتابخانه جنگلی از چوب بلوط ساخته شده و در مجموع امکانات کافی برای اقامت در آن مهیا است.  در ادامه مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه باشید.این کتابخانه جنگلی عجیب ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و از چوب بلوط ساخته شده و اگر چه از بیرون نمای آن چندان جلوی خاصی ندارد اما آنچه در این کتابخانه جنگلی مشهود است، کابین سیاه رنگیست که در میان جنگل برفی قرار گرفته است. کتابخانه در جنگل‌های نیویورک

جالب است بدانید وقتی که وارد این کتابخانه در وسط جنگل‌های نیویورک وارد می شوید روح تان سرشار از آرامش خواهد شد چرا که در وسط جنگل بی امکانات به یکباره وارد فضایی می شوید که در یک طرف تختی برای استراحت قرار گرفته و کمی آن طرف تر یک اجاق چوب سوز که زیبایی هر چه تمامتر می تواند فضای داخل این کتابخانه جنگلی را گرم  نگه دارد.

به عبارتی دیگر با نگاهی به دیواره ها این کتابخانه جنگلی قفسه های کتابی را خواهد دید که بیشتر از همه بر زیبایی این کلبه چوبی کتابخانه ای می افزاید و البته در کنار قفسه ها هم، میز و صندلی برای دل سپردن به کلمات روح نواز کتاب ها نیز مهیاست و تنها کافیست که شما همت کنید و کتابی را از قفسه های دیدنی این کتابخانه بردارید و در دل جنگل مشغول مطالعه شوید.

الوتور، معتقد است که انسان های مختلف مکان های مختلفی را برای مطالعه و غرق شدن در کلمات ترجیح می دهند. بعضی ها تمایل دارند به یک کافه آرام بروند و در آنجا کنار یک نوشیدنی خوشمزه، واژه های ناب کتاب را جذب روح خویش سازند و بعضی دیگر نیز دوست دارند در محیطی کاملا شلوغ مانند مترو کتاب بخوانند چرا که این دسته از افراد برای تمرکز کردن آنچنان هم مشکلی ندارند و مکان های شلوغ مراحمتی برای مطالعه شان محسوب نمی شود  اما دسته دیگری از افراد هستند که کلا روحیتشان خاص و جالب است و البته بیشتر به دنبال آرام ترین جای ممکن برای مطالعه هستند، جایی که به آن ها اجازه می دهد خودشان را کاملا غرق در کلمات کتاب مورد علاقه شان کنند، بدون اینکه هیچ سروصدایی مزاحمشان شود، جایی مثل این کتابخانه جنگلی و البته منزوی که بهترین و آرامش بخش ترین جای ممکن برای مطالعه است.

در سال های اخیر علاوه بر اهمیت مکان مطالعه عوامل دیگر مانند موسیقی نیز مورد توجه قرار گرفته است. بطوری که یک دانشمند بریتانیایی، به نام دکتر اما گری، اعتقاد دارد که موسیقی دارای تأثیرات اساسی بر روی مغز است و گوش کردن به نوع صحیح موسیقی می تواند به بهبود یادگیری کمک کند. موسیقی می تواند مخاطب را در یک چارچوب بهتر ذهنی قرار دهد و در حقیقت کسانی که در هنگام مطالعه موسیقی گوش می دهند بهتر از سایرین یاد می گیرند.

با هم در میهن پست تصاویر شگفت انگیز از یک کتابخانه در وسط جنگل‌های نیویورک را تماشا می کنیم.

منبع   Pichome 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا