گوناگون

کتاب تاریخ هویت البرز تدوین می شود/ جمع آوری 700 سند تا کنون

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه با تاکیدات حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در شاخص قرار دادن البرز برای کشور و تاکید بر پیشینه تاریخی و فرهنگی استان کتاب ارزشمند تاریخ هویت البرز تدوین خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کتاب که به ابتکار دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز طرح ریزی شده است به تاریخ جمهوری اسلامی ایران در محدوده جغرافیایی البرز با هدف بازخوانی خاطرات و صیانت از هویت مردم یک استان از سال 41 تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 پرداخته می شود.

دبیر کمیته تدوین کتاب تاریخ هویت البرز تصریح کرد: نگارش کتاب تاریخ هویت البرز با نام فعلی از مبدا تا پیروزی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی آغاز و پیش بینی می شود این کتاب اسنادی و شفاهی در حدود سه هزار صفحه جمع بندی شود و تا کنون نیز حدود 700 سند در قالب یک هزار صفحه برای این کتاب جمع آوری شده است.

حسینی در پایان اعلام کرد: صبح روز شنبه 21 تیرماه جاری ساعت 11 صبح در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز به منظور ارائه اطلاعات در خصوص این پژوهش نشستی خبری با اصحاب رسانه استان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا