گوناگون

کرانچار: ايران در گروه سختي است

زلاتکو کرانچار درخصوص شرايط تيم‌ملي کرواسي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل گفت: به نظرم گروهي که کرواسي در آن قرار گرفته گروه بسيار سختي است چراکه هم‌گروهي با تيم‌هايي مثل برزيل، کامرون و مکزيک و ديدار با اين تيم‌ها کار دشواري است که از پس هر تيمي برنمي‌آيد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هر 4 تيم اين گروه شانس صعود به مرحله بعد را دارد اما بايد قبول کرد که برزيل به عنوان ميزبان اين بازي‌ها شانس اول براي صعود از اين گروه است اما اگر کسي پيگير بازي‌هاي کرواسي باشد مي‌داند که تيم‌ملي فوتبال کرواسي در تورنمنت‌هاي بزرگ نمايش خوبي از خود نشان داده و اميدوارم همراه با برزيل اين کرواسي باشد که به مرحله بعد صعود کند. کرواسي در جام جهاني 2006 و دو سه تورنمنت اروپايي بوده و بازيکنانش از نظر تاکتيکي به خوبي جا افتاده‌اند.

سرمربي اسبق تيم‌ملي فوتبال کرواسي در مورد مصدوميت فرزندش نيکو کرانچار يکي از بازيکنان اصلي تيم‌ملي کرواسي و غيبتش در جام جهاني 2014 برزيل خاطرنشان کرد: مصدوميت ريسک يک فوتباليست به حساب مي‌آيد و براي تيم‌ملي کرواسي هم اين اتفاق در آستانه جام جهاني رخ داد که نيکو نتواند به بازي‌هاي برزيل برسد اما بايد بگويم که خود او از اين مسئله بسيار ناراحت بود و از اينکه نمي‌تواند تيم‌ملي کشورمان را در برزيل همراهي کند ناراحت است البته بايد بگويم که اعضاي تيم‌ملي کرواسي هم از اين موضوع ناراحت شدند و تاسف خوردند اما فوتبال ورزشي شبيه زندگي است و اين طور مشکلاتي پيش مي‌آيد.

وي افزود: البته نيکو در سابقه فوتبالي‌اش حضور در جام جهاني 2006 و دو جام ملت‌هاي اروپا را در کارنامه دارد اما از اينکه در رويداد بزرگي مثل جام جهاني 2006 نيست افسوس مي‌خورد چراکه فوتبال در برزيل يک پديده خاص محسوب مي‌شود و همين موضوع حس تاسف او را بيشتر کرده است.

کرانچار درباره گروهي که تيم‌ملي فوتبال ايران در آن حضور دارد هم گفت: به نظرم گروهي که ايران در آن قرار گرفته گروه سختي است اما بايد بدانيم که همينکه ايران به جام جهاني رفته يک موفقيت بزرگ به حساب مي‌آيد. بايد به بازيکنان تيم‌ملي ايران اعتقاد داشت و از طريق بازي کردن به دنبال مسيري باشيد که شما را به سمت راهيابي به دور دوم سوق مي‌دهد اما بايد قبول کرد که کار سختي در پيش داريد. بازي با آرژانتين، بوسني و نيجريه سخت است اما اعتقاد دارم که کيفيت ايران از بوسني و نيجريه کمتر نيست و مي‌توان مقابل اين دو تيم نتيجه خوبي گرفت اما بازيکنان تيم‌ملي بايد با ميل به صعود بازي کنند.

سرمربي تيم‌فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: به نظرم ايران مي‌تواند از گروهش صعود کند و اين شانس را دارد که با کسب نتايج خوب مقابل بوسني و نيجريه اين کار مهم را عملي کند اما مقابل آرژانتين شرايط فرق مي‌کند چراکه اين تيم شرايطي به مراتب بهتر از دو تيم ديگر دارد. من به کيفيت تيم‌ملي ايران اعتقاد دارم و سر حرفم مي‌ايستم.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که 4 تيم پاياني جام جهاني از نظر او چه تيم‌هايي مي‌توانند باشند افزود: پيش‌بيني کردن در چنين تورنمنتي کار بسيار سختي است اما تيم‌هايي مثل برزيل، آلمان، انگليس، فرانسه، آرژانتين، هلند، اسپانيا و ايتاليا تيم‌هايي هستند که مي‌توان انتظار داشت که در نيمه‌نهايي و يا حتي بازي فينال حضور داشته باشند البته من نمي‌توانم قهرمان اين بازي‌ها را پيش‌بيني کنم چراکه کار بسيار سختي است اما حدس مي‌زنم قهرمان از بين همين تيم‌ها انتخاب شود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پايان در خصوص وضعيت اين تيم براي حضور در ليگ برتر چهاردهم تصريح کرد: هيچگاه نمي‌توانستم جدايي هادي عقيلي از سپاهان را درک کنم و خوشحالم که او در کنار ما باقي ماند اما حيف شد که اميد ابراهيمي از سپاهان رفت با اين همه اين تصميم خود او بود و من برايش در ادامه راه فوتبالي آرزوي موفقيت مي‌کنم و قصد داريم که جايگزين خوبي براي او پيدا کنيم اما با ماندن عقيلي و جذب چند بازيکن ديگر سپاهان مي‌تواند براي قهرماني در ليگ برتر چهاردهم آماده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا